بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/08/28 - 09:10
  • - تعداد بازدید: 259
  • - تعداد بازدیدکننده: 257
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نخبگان و حل مسائل اساسی کشور/

گره‌ تعامل نخبگان و صنعت در حال باز شدن است/ هوشمندسازی دستگاه‌های دولتی در مازندران توسط نخبگان

معاون استاندار مازندران گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، شکاف بین دانشگاه و صنعت برطرف شده و در حال حاضر تعامل بسیار خوبی بین صنعت و نخبگان دانشگاهی ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اظهار کرد: شهرستان بابل بیش از ۱۵ مرکز دانشگاهی دارد که از سراسر کشور و همچنین دانشجویان خارجی در این شهرستان تحصیل می‌کنند، این ظرفیت این شهرستان را به عنوان یک قطب علمی در کشور مطرح کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم مردمی سازی و واگذاری امور به مردم است، افزود: رویداد بین‌المللی هوش مصنوعی ورباتیک «راینوکاپپم ایران در دانشگاه نوشیروانی بابل نشان داد این اصل به خوبی جواب می‌دهد و دانشجویان به نحو شایسته توانستند این شهر هوشمند را با راهنمایی اساتید نخبه خود احداث کنند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، شکاف بین دانشگاه و صنعت برطرف شده و در حال حاضر تعامل بسیار خوبی بین صنعت و نخبگان دانشگاهی ایجاد شده است.

عزیززاده گرجی با اشاره به این که قراردادهای مهمی در مازندران بین صنعت و دانشگاه منعقد شده است، افزود: برخی از این تفاهمنامه ها نتیجه بخش بوده و گره‌های برخی از صنایع بزرگ باز شده است.

وی گفت:مایه افتخار است که نخبگان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل طرح هوشمندسازی دستگاه‌های دولتی در مازندران را که توسط استانداری پیشنهاد داده شد را انجام دادند که این امر یک مبنا برای دیگر استان‌های کشور است.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168327
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین