بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/05/15 - 12:54
  • - تعداد بازدید: 250
  • - تعداد بازدیدکننده: 248
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گسترش طرح ایران‌گشت در فارس در دستور کار بنیاد نخبگان استان قرار گرفت

جلسه کارگروه اجرایی بازدیدهای دانش‌آموزی ذیل طرح ایران‌گشت در محل بنیاد نخبگان استان فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نخستین جلسه کارگروه اجرایی بازدیدهای دانش‌آموزی ذیل طرح ایران‌گشت، به دعوت بنیاد نخبگان استان فارس برگزار شد.

در این نشست، ابتدا شیوه‌نامه طرح ایران‌گشت به طور کامل تشریح و اهداف و وظایف کارگروه اجرایی تبیین و بیان شد: ذیل این طرح، بازدیدهای هدفمندی از مراکز فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، تولیدی، شرکت‌های دانش‌بنیان، زیرساخت‌های راهبردی، مشاهیر، مفاخر و جاذبه‌های عمرانی و گردشگری استان فارس با اهداف آگاهی بخشی درباره دستاوردها، پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تقویت حس خودباوری، ارتقا باور دانش‌آموزان به توانایی متخصصان فعال داخلی، تقویت روحیه دلبستگی ملی و... برای دانش‌آموزان مستعد استان طراحی خواهد شد.

در ادامه افزوده شد: با تلاش‌های مستمر بنیاد نخبگان فارس، 39 منطقه استان جهت اجرای این طرح تعیین‌ شده که با هم‌اندیشی اعضای این کارگروه با توجه به ظرفیت‌های مناطق بازدیدهای متعددی برای دانش‌آموزان در این جلسه طراحی شد.

لازم به ذکر است، بنیاد نخبگان استان فارس از بهمن‌ماه 1401 تاکنون به برگزاری 7 بازدید برای دانش‌آموزان مستعد شیراز و جهرم اقدام کرده است.

معاون امور پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس، نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره‌کل میراث فرهنگی استان فارس نیز در این نشست حضور داشتند.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@
 دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166690
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین