بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/02/16 - 12:52
  • - تعداد بازدید: 831
  • - تعداد بازدیدکننده: 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان:

گفتمان‌ نوینی در ضرورت استفاده از نخبگان در جامعه حاکم شده است

امیرعلی صادقی گفت: امروزه باور مدیریت کلان کشور و تصمیم‌سازان ملی بر این است که استفاده از ظرفیت بزرگ نخبگان و صاحبان تخصص، موجبات نوآوری و شکوفایی کشور را فراهم خواهد آورد.

~/Asset/News/News/Image/صادقی کردستان22.jpg
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛  امیرعلی صادقی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان گفت: نخبگان افرادی هستند که می‌توانند با ژرف‌اندیشی خود، در خلق و گسترش علم و فناوری، هنر، ادب، فرهنگ و مدیریت کشور اثرگذاری بارزی داشته باشند.


وی افزود: بدون شک بهره‌گیری از هوش، خلاقیت، انگیزه، تخصص و توانمندی‌های ذاتی و اکتسابی این افراد، می‌تواند موجب سرعت بخشیدن به پیشرفت و اعتلای کشور به طور عام و استان به طور خاص بشود.


صادقی ادامه داد: خوشبختانه گفتمان‌های نوینی در خصوص ضرورت استفاده از پتانسیل نخبگان و متخصصان در جامعه حاکم شده است بطوریکه امروزه باور مدیریت کلان کشور و تصمیم‌سازان ملی بر این است که استفاده از ظرفیت بزرگ نخبگان و صاحبان تخصص، موجبات نوآوری و شکوفایی کشور را فراهم خواهد آورد.


رئیس بنیاد نخبگان گفت: امسال که از سوی مقام معظم رهبری با نام رونق تولید مزین شده است، نقش نخبگان و سرآمدان علم و فناوری در تحقق این شعار می‌تواند بسیار مفید و کارساز باشد و بهره‌گیری از توان تخصصی نخبگان می‌تواند به مثابه اکسیری در بدنه مدیریتی و اجرایی کشور در راستای تحقق این شعار مؤثر واقع شود.


وی با بیان اینکه یکی از مهمترین نیازهای نخبگان، داشتن احساس مفید بودن و تاثیری مثبت و ملموس داشتن در جامعه است، اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در دمیدن این احساس در نخبگان، حمایت عاطفی در اشکال و سطوح مختلف اعم از تشویق و ترغیب به شکل‌های گوناگون است.


صادقی با اشاره به لزوم ارتباط نظام‌مند بین صنعت و جامعۀ علمی و نخبگانی، گفت: در کنار تعامل بین اجتماع نخبگانی ومدیران اجرایی، لازم است این افراد ارتباط مناسبی با صاحبان صنعت نیز داشته باشند. آشنایی و همکاری جامعۀ نخبگانی با صاحبان سرمایه و کارآفرینان برتر زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری و هدایت سرمایه‌ها در مسیر توسعه مطلوب‌تر استان است.


 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 151692
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین