بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/09/27 - 10:57
  • - تعداد بازدید: 717
  • - تعداد بازدیدکننده: 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان:

​مشارکت نخبگان با پلیس موجب تحقق توسعه امنیت پایدار می‌شود

نشست مشترک بنیاد نخبگان استان استان گیلان و دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی گیلان برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/897577.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای زمینه‌سازی برای تحقق اهداف نخبگانی و تسهیل مسیر خدمت‌رسانی اجتماع‌نخبگانی، نشست مشترک بنیاد نخبگان استان استان گیلان و  دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی گیلان برگزار شد.


در این نشست، مسعود اصفهانی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان با اشاره به نقش امنیت در توسعۀ پایدار، گفت: خوشبختانه امروزه نگاه فرآیندمحور پلیس مبتنی بر واقعیت‌های اجتماعی است و با رویکرد علمی با همه ارکان اجتماعی در تعامل است.


وی افزود: اقدامات پلیس در تحقق رویکرد جامعه‌محوری فصل نوینی در روابط اجتماعی ناجا با اقشار مختلف اجتماعی در عرصه برقراری نظم و امنیت بوجود آورده است.


اصفهانی ادامه داد: تحقق پلیس علمی در گرو ارتباط مؤثر پلیس با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی است که این امر موجب تقویت اعتماد متقابل و به تبع آن توسعه تعامل و روابط بین اصحاب علم و اندیشه با بدنه فعال اجتماعی پلیس خواهد شد.


سرهنگ مهدی صاحب ساده‌کار؛ مدیرکل دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی گیلان نیز با بیان اینکه پلیس برای تأمین امنیت، نیازمند اقشار اثرگذار جامعه به ویژه نخبگان علمی و تجربی است، به مسایل پیشروی جامعه از قبیل آسیب‌های اجتماعی اشاره داشت و این مسایل را دغدغه‌های جامعه، خانواده‌ها و مسئولان دانست.


وی در پایان اظهار داشت: با تشکیل کارگروه‌ها و اتاق‌های فکر با همکاری سازمان‌های همسو می‌توان در جهت رفع مشکلات موجود چاره‌اندیشی علمی داشت.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 149428
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین