بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/06/26 - 08:30
  • - تعداد بازدید: 1127
  • - تعداد بازدیدکننده: 100
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آب؛ محور رویداد استارت‌آپ فضای سبز شهری تهران

رویداد استارتآپ فضای سبز شهری با رویکرد مصرف بهینه آب در بنیاد نخبگان استان تهران برگزار می‌شود.

~/Asset/News/News/Image/startudd.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بنیاد نخبگان استان تهران با همکاری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران در نظر دارد استارت‌آپ فضای سبز شهری را با حضور مستعدان‌برتر برگزار می‌کند.


تقویت اکوسیستم استارت‌آپی کشور درحوزه فضای سبز شهری، ایجاد فضای تبادل نظر و گفت‌وگو، بسترسازی جهت ایجاد ارتباط سازنده میان صاحبان ایده، فعالان حوزه استارت‌آپ و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و در نهایت به اشتراک‌گذاری دانش و تجربه نوآورانه، از مهمترین اهداف این رویداد استارت‌آپی است.


رویداد استارتآپ فضای سبز شهری با محوریت روش‌های نوین آبیاری با تأکید بر فضای سبز شهری استفاده از فناوری‌های نوظهور مانند فناوری نانو در آبیاری فضای شهری، بازچرخانی آب، جمع‌آوری آب‌های سطحی، بازسازی و احیاء قنوات گونه‌های سازگار با پیامدهای تغییر اقلیم در استان تهران و همچنین استفاده از پساب ها در آبیاری شهری، سیستم های پیشرفته آبیاری و آبرسانی (Image Processing )برگزار خواهد شد.


لازم به ذکر است، این رویداد آبان‌ماه سال‌جاری در محل بنیاد نخبگان استان تهران برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند بریا کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام به سامانۀ بنیاد نخبگان استان تهران به نشانی tehran@bmn.ir مراجعه کنند.


 


  

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 151246
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین