بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/12/12 - 11:56
  • - تعداد بازدید: 1224
  • - تعداد بازدیدکننده: 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آذربایجان‌شرقی میزبان سومین دوره طرح شهید احمدی‌روشن

سومین دوره طرح هسته‌های نخبگانی شهید احمدی‌روشن به همت بنیاد ملی نخبگان، در آذربایجان ‌شرقی و غربی اجرایی می‌شود.

~/Asset/News/News/Image/ahmadiros.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بنیاد ملی نخبگان پس از اجرای دو دوره «طرح شهید احمدی روشن» با هدف توانمندسازی و مشارکت دانشجویان مستعد، در نظر دارد با اجرای سومین دوره این طرح گام دیگری در جهت شناسایی و حل مسائل واقعی کشور بردارد.


در این دوره از طرح شهید احمدی روشن که با همکاری بنیاد نخبگان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی اجرا می‌شود؛ استادان خبره دانشگاهی و متخصصان برتر صنعتی با شناسایی مسائل و مشکلات اصلی کشور، هسته‌های نخبگانی مسأله محور را با مشارکت دانشجویان برگزیده تشکیل داده و به صورت علمی و تخصصی در قالب طرحی مشخص و در بازه زمانی معین به حل آنها می‌پردازند.


در این دوره بخشی از نیازمندی‌های مهم کشور در قالب 8 مسأله مشخص ارائه شده و جمعی از خبرگان صنعتی و دانشگاهی مسئولیت راهبری حل آنها را برعهده گرفته‌اند.


بر همین اساس برگزیدگان جوایز تحصیلی سال‌های 96-97 و 97-98 بنیاد ملی نخبگان در رشته‌های تحصیلی علوم پایه، فنی و مهندسی، پزشکی و علوم انسانی بنا به علاقه و رشته تحصیلی خود می‌توانند در پنج عدد از پروژه‌ها با لحاظ اولویت، ثبت‌نام کنند و پس از بررسی و تأیید توانایی‌های آنان، در یکی از هسته‌های نخبگانی شروع به فعالیت کنند.


لازم به ذکر است، علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانۀ بنیاد نخبگان آذربایجان‌شرقی به نشانی azar.sh@bmn.ir مراجعه کنند.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 154257
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین