بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/08/27 - 00:14
  • - تعداد بازدید: 588
  • - تعداد بازدیدکننده: 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان:

اخلاق حرفه‌ای، از مهمترین ارکان نخبگی است

اصفهانی با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای و نخبگی، گفت: اخلاق‌مداری یکی از بارزه‌های نخبگی است.

~/Asset/News/News/Image/45212ffff(1).jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستاز افزایش تعامل و همکاری‌ بین نخبگان با نظام نخبگانی، نشست هم‌‎اندیشی مستعدان‌برتر استان گیلان با رئیس بنیاد نخبگان استان و معاون دانشگاه گیلان برگزار شد.


در ان نشست، مسعود اصفهانی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان مستعدان‌برتر را سرمایه‌های انسانی کشور دانست و گفت: این افراد در ابتدای مسیر نخبگی قرار دارند و می‌توانند با تلاش مستمر به مرحلۀ اثرگذاری برسند.


وی افزود: ارتباط مداوم با بنیاد نخبگان استان سبب می‌شود برنامه‌ها و اقدامات بهتری در راستای توان‌افزایی و مهارت‌آموزی مستعدان‌برتر انجام و در نهایت مسیر نخبگی برای آنان تسهیل شود.


اصفهانی با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای و نخبگی، این مهم را یکی از ارکان نخبگی دانست.


در بخش دیگری از این نشست، شیرینی؛ معاون آموزشی و تحصیلات‌تکمیلی دانشگاه گیلان و عضو شورای علمی بنیاد نخبگان استان گیلان نیز ضمن اشاره به اهمیت نیروی‌انسانی نخبه و مستعدبرتر و نقش آن در توسعۀ بومی، گفت: علاوه بر امید، اخلاق‌مداری و تلاش مستمر از مهمترین شاخصه‌های نخبگی است.


لازم به ذکر است، در این نشست مفاد شیوه‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور برای دانشجویان استعدادبرتر تشریح شد.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 149665
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین