بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/04/21 - 14:27
  • - تعداد بازدید: 588
  • - تعداد بازدیدکننده: 573
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افزایش تعامل ادارات استعدادهای درخشان دانشگاه‌ها با طرح شهید وزوایی

نشست هم‌اندیشی در خصوص اجرای طرح توسعۀ فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی جاری (طرح شهید وزوایی) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست هم‌اندیشی در خصوص اجرای طرح توسعۀ فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی جاری (طرح شهید وزوایی) با حضور حمید نادران طحان؛ سرپرست بنیاد نخبگان استان تهران و جمعی از رؤسای دفاتر و ادارت استعدادهای درخشان دانشگاه‌های استان تهران برگزار شد.

در این نشست عنوان شد: بنیاد ملی نخبگان هر ساله به منظور هدایت هدفمند دانشجویان صاحب استعداد برتر در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های ‌کشور و پشتیبانی از فعالیت‌های نخبگانی آنان، به تعدادی از دانشجویان صاحب استعداد برتر کشور تسهیلاتی را در قالب «طرح شهید وزوایی» اعطا می‌کند.

در ادامه افزوده شد: دانشجویان برای بهره‌مندی از این تسهیلات، باید مشغول به تحصیل در یکی از دوره‌های «کارشناسی»، «کارشناسی ارشد»، «دکتری تخصصی» یا «دکتری حرفه‌‌ای» باشند و علاوه بر کسب حداقل امتیاز از فعالیت‌های نخبگانی، در مقایسه با سایر متقاضیان، امتیاز بالاتری را به دست آورند.

معرفی طرح‌ها و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان به‌خصوص طرح شهید وزوایی در سال تحصیلی و نحوة مؤثر اطلاع‌رسانی فراخوان طرح شهید وزوایی برای دانشجویان، از اهداف برگزاری این برنامه بود.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 160042
کلمات کلیدی
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین