بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/12/04 - 15:12
  • - تعداد بازدید: 411
  • - تعداد بازدیدکننده: 111
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه مطرح کرد:

امنیت یک محصول جمعی است/ نقش مهم نخبگان در ایجاد امنیت در کشور

سردار جاویدان با اشاره به نقش مهم نخبگان در ایجاد امنیت، گفت: وجود امنیت، بسترساز شکوفایی تمام فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

~/Asset/News/News/Image/indexعبعبعب.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ تفاهم‌نامة همکاری بنیاد نخبگان استان کرمانشاه و نیروی‌ انتظامی استان در زمینة علمی، تحقیقات کاربردی و فرهنگی امضا شد.



در این نشست امضای این تفاهم‌نامه، سردار علی‌اکبر جاویدان؛ فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یکی از متولیان ایجاد «امنیت» در جامعه است، گفت: امنیت، یک نیاز اساسی و یک ضرورت همیشگی است. وجود امنیت، بسترساز شکوفایی تمام فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است و نیروی انتظامی افتخار می‌کند که در این زمینه خدمت‌گذار مردم است.



وی افزود: امنیت یک محصول جمعی است و باید همة نهادها و سازمان‌ها و تک‌تک افراد جامعه در ایجاد آن ایفای نقش کنند؛ به عبارت دیگر، علاوه بر دستگاه‌های امنیتی و نیروهای نظامی و پلیس، تمام نهادهای فرهنگی و اجتماعی و همچنین اقشار مختلف مردم نیز باید در این حوزه و در تولید امنیت ایفای نقش کنند.



سردار جاویدان ادامه داد: در صورت عدم‌ایفای نقش سایر نهادها و سازمان‌های اجتماعی-فرهنگی و مردم در ایجاد امنیت، این امر به تنهایی برای نیروی انتظامی بسیار گسترده، زمان‌بر و هزینه‌بر خواهد شد؛ بنابراین بهتر است با برگزاری برنامه‌های پیشگیرانه و مشارکت و همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها و مردم، در ایجاد یک جامعه امن تلاش شود؛ در حقیقت در کنار حقوق شهروندی شایسته است که تکالیف شهروندی را در کانون توجه قرار داد.



در ادامه، آوات طاهرپور؛ رییس نخبگان استان کرمانشاه نیز گفت: امنیت ماهیتی همه‌جانبه دارد و علم متعارف، علم بومی‌شده و علم فوق‌العاده، هر یک به فراخور ماهیت، مفهوم و مأموریت‌های خود در خدمت اجتماع و کشور قرار می‌گیرند.



وی با بیان اینکه علم در خدمت امنیت و امنیت زمینه‌ساز گسترش و توسعه علمی است، افزود: جامعة نخبگانی استان می‌تواند در زمینه طرح‌های علمی و فناورانه کارآمد در حوزه امنیت و سایر حوزه‌های مورد نیاز نقش‌آفرینی کند.
  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 151319
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین