بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/03/07 - 09:02
  • - تعداد بازدید: 634
  • - تعداد بازدیدکننده: 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس پارک علم‌وفناوری استان چهارمحال‌وبختیاری:

بازدیدهای علمی تخصصی‌، زمینه‌ساز تحقق اقتصاد دانش‌بنیان است

پیرعلی گفت: بازدید علمی اجتماع نخبگان را با مزیت‌های بومی و مشکلات صنعتی و  فناوری آشنا و توان و داشته‌های آنان را به سمت رفع مشکلات و چالش‌ها هدایت می‌کند.

~/Asset/News/News/Image/پیرعلی.jpg

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای زمینه‌سازی برای اثرگذاری بیشتر اجتماع نخبگانی با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات درون‌استانی و همچنین برنامه‌ریزی‌های مشترک و هدفمند، نشست تعامل و همکاری بنیاد نخبگان استان چهارمحال‌‍وبختیاری با پارک علم‌وفناوری استان با حضور رؤسای دو نهاد برگزار شد.


در ادامه این نشست، اسماعیل پیرعلی؛ رییس پارک علم‌وفناوری استان چهارمحال‌وبختیاری نیز اجرای برنامه‌های مشترک و هدفمند را ضرورت امروز جامعۀ نخبگان دانست و گفت: فعالیت‌های حوزۀ نخبگان باید انطباق لازم با اهداف تعیین‌شده را داشته باشند تا اثرگذاری بیشینه حاصل شود.


وی با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها، بازدیدهای تخصصی و سایر برنامه‌های توانمندسازی اجتماع نخبگانی، بر نقش مهم بازدیدهای تخصصی تأکید کرد و افزود: بازدید اجتماع نخبگان را با مزیت‌های بومی و مشکلات صنعتی و  فناوری آشنا و توان و داشته‌های آنان را به سمت رفع مشکلات و چالش‌ها هدایت می‌کند.


پیرعلی در پایان با مثبت ارزیابی‌کردن برنامه‌های بنیاد نخبگان استان، تصریح کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های درون‌استانی خاصه مراکز علم و تحقیقاتی می‌تواند زمینه‌ساز تحقق اهداف اقتصاد دانش‌بنیان و افزایش ارزش‌افزوده در اقتصاد بومی استان باشد.


لازم به ذکر است، در این نشست مقرر شد برنامه‌های توانمندسازی مانند بازدیدهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی با صاحبان صنایع، به‌صورت مشترک توسط بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری و پارک علم‌وفناوری استان برگزار شود.


 


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 146582
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین