بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/03/31 - 01:04
  • - تعداد بازدید: 810
  • - تعداد بازدیدکننده: 74
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
رییس بنیاد نخبگان گلستان مطرح کرد:

بهره‌گیری از ظرفیت‎های درونی راه‌کاری مؤثر در خصوص مواجهه با فشارها و تحریم‌های دشمن

خزاعیان گفت: ایجاد و معرفی یک الگوی اقتصادی متناسب با شرایط کشور و بهره‌گیری از ظرفیت‌های درونی، می‌تواند به راه‌کاری مؤثر در خصوص مواجهه با فشارها و تحریم‌های دشمن تبدیل شود.

~/Asset/News/News/Image/اقتصاد جهانی.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ کارگاه مجازی مبانی اقتصاد مقاومتی با رویکرد راه‌کارهای اجرایی‌سازی با تأکید بر نقش نخبگان در تحقق این امر، به همت بنیاد نخبگان گلستان برگزار شد.


در این کارگاه، ابوالقاسم خزاعیان؛ رییس بنیاد نخبگان گلستان ضمن اشاره به تحریم‌های ظالمانه و یک‌جانبه دشمنان انقلاب‌اسلامی، گفت: ایجاد و معرفی یک الگوی اقتصادی متناسب با شرایط کشور و بهره‌گیری از ظرفیت‌های درونی، می‌تواند به راه‌کاری مؤثر در خصوص مواجهه با فشارها و تحریم‌های دشمن تبدیل شود.


وی افزود: با عنایت به فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه کارآفرینی دانش‌بنیان یک اصل اساسی و مهم در اجرایی‌سازی اصولی اقتصاد مقاومتی است.


 لازم به ذکر است، در این دوره آموزشی، مرضیه اسعدی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه گلستان و مدرس دوره، مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی، راه‌کارهای اجرایی‌سازی و نقش نخبگان در اجرایی‌سازی اقتصاد مقاومتی را ارائه و بر توسعه کارآفرینی دانش‌بنیان به عنوان یکی از مهمترین راه‌کارهای جهت اجرایی‌سازی و تثبیت اقتصاد مقاومتی تأکید کرد.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 146109
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین