بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/12/25 - 09:39
  • - تعداد بازدید: 288
  • - تعداد بازدیدکننده: 88
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به اولویت‌های فناورانه در عرصه بین‌المللی پاسخ می‌گوید

توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق داخلی با همکاری ناحیه نوآوری پردیس معاونت علمی به صنایع و فناوری‌های نیکاراگوئه پیوند می‌خورد.

~/Asset/News/News/Image/اقتصاد ایران.jpg




به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ با ایجاد زمینه‌های همکاری‌های فناورانه در عرصه بین‌المللی، ظرفیت‌های ناحیه نوآوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه‌های فناوری و نوآوری، به انعقاد تفاهم‌‌نامه‌ای منجر شد که توانمندی‌های دانش‌بنیان و خلاق کشور در نیکاراگوئه ارائه شود و مسیر تعامل میان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، فعالان دانشگاهی و پژوهشگران دو طرف را هموار می‌کند.








بر اساس این همکاری که میان ناحیه نوآوری پردیس و شورای علم و فناوری نیکاراگوئه آغاز می‌شود، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.


این تفاهم‌نامه همکاری که در ادامه بازدید و آشنایی مسئولان حوزه علم و فناوری نیکاراگوئه از ظرفیت‌های نوآورانه ناحیه نوآوری پردیس صورت گرفت، به توسعه محورهای همکاری در زمینه‌های علمی، فناوری، شرکت‌ها و دانشگاهیان می‌انجامد.


پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توسعه زیست‌بوم فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در قالب فازهای ناحیه نوآوری، زمینه را برای فعالیت نوآورانه 5 هزار دانشجو، 20 هزار فعال دانش‌بنیان و خلاق هزار شرکت،  120 میلیون دلار صادرات و 30 هزار میلیارد تومان فروش محصولات ایران‌ساخت فراهم می‌کند.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 149946
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین