بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/11/14 - 09:55
  • - تعداد بازدید: 863
  • - تعداد بازدیدکننده: 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان اردبیل:

تکریم، هویت‌آفرینی و ارزش‌گذاری به نخبگان جامعه است

ملااحمدی برگزاری مراسم‌های تکریم را از منظر امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در جامعه بسیار حائز اهمیت برشمرد و این برنامه‌ها را نمود بارزی از هویت‌آفرینی و ارزش‌گذاری به نخبگان جامعه دانست.

~/Asset/News/News/Image/9811fff.JPG
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای ایجاد و افزایش هم‌افزایی بین‌دستگاهی به منظور استفاده از امکانات درون‌استانی برای هدایت و توانمندسازی مستعدان‌برتر، نشست هم‌اندیشی رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل با مدیرکل صداوسیمای مرکز استان برگزار شد. 




در این دیدار، حسین شایقی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل ضمن اشاره به لزوم همکاری و مشارکت بین‌دستگاهی در توسعۀ فرهنگ نخبگانی، هم‌افزایی با صداوسیمای مرکز استان در برگزاری برنامه‌های تکریم را یکی از نمونه‌های خوب همکاری توصیف کرد و گفت: معرفی مفاخر بومی یکی از رویکردهای اصلی بنیادهای نخبگان استانی است.


وی با اشاره به ضرورت پاسداشت خدمات و فعالیت‌های نخبگانی، افزود: همکاری با صداوسیمای مراکز استان‌ها در پوشش خبری مراسم‌های تکریم و تقدیر و همچنین ساحت و پخش کلیپ‌ و مستند از فعالیت‌های مفاخر بومی، یکی از راه‌های مناسب در اشاعۀ فرهنگ نخبگی است.


ملااحمدی؛ مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل نیز برگزاری مراسم‌های تکریم را از منظر امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در جامعه بسیار حائز اهمیت برشمرد و با اشاره به فرهنگ و پیشینه غنی کشور و استان، پوشش این برنامه‌ها را نمود بارزی از هویت‌آفرینی و ارزش‌گذاری به نخبگان جامعه دانست.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 154141
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین