بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/12/24 - 13:28
  • - تعداد بازدید: 1007
  • - تعداد بازدیدکننده: 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

حمایت از نخبگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران یک ضرورت است

آیت‌الله علما با اشاره به لزوم تسهیل مسیر اثرگذاری جامعۀ نخبگانی، گفت: قوانین و بروکراسی اداری پیچیده یکی از مشکلات و مسائل جدی سر راه اثرگذاری و فعالیت اجتماع نخبگانی است.

~/Asset/News/News/Image/hhss.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای زمینه‌سازی برای تعامل بیشتر با اجتماع نخبگانی به منظور تسهیل مسیر اثرگذاری آنان، نشست هم‌اندیشی نخبگان و استعدادهای‌برتر استان کرمانشاه با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.


در این نشست، آیت‌الله علما؛ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه نیروی‌انسانی نخبه و مستعدبرتر را بزرگترین داشته و ظرفیت کشور دانست و گفت: حمایت از این افراد و کارآفرینان و سرمایه‌گذاران باید به عنوان یک اولویت در دستورکار نهادهای ذی‌ربط قرار بگیرد.


وی افزود: نخبه فردی است که کار، حرکت و برنامه‌اش بر پایه علم و تخصص است بنابراین می‌توانند افق‌های روشنی را برای جامعه ترسیم کنند.


امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: علی‌رغم تمام مشکلات و چالش‌هایی که وجود دارد، نخبگان نباید برای توسعه و پیشرفت جامعه ناامید و مأیوس شوند.


آیت‌الله علما قوانین و بروکراسی اداری پیچیده را یکی از مشکلات و مسائل جدی سر راه اثرگذاری و فعالیت اجتماع نخبگانی دانست و تصریح کرد: تسهیل مسیر نخبگان برای ورود به عرصه‌های جدی خاصه در حوزۀ کارآفرینی از ملزومات امروز کشور برای پیشرفت است.


وی تصریح کرد: علاوه بر ایجاد زمینۀ مناسب برای اشتغال نخبگان، فرهنگ کار نیز باید در استان اصلاح شود.


در بخش دیگری از این نشست، آوات طاهرپور؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه توضیح اجمالی از اهداف و دلایل برگزاری نشست مطرح کرد.


لازم به ذکر است، در این نشست جمعی از مستعدان‌برتر به بیان نکات و دغدغه‌های خود پرداختند. تسهیل نحوه جذب مستعدان‌برتر در دانشگاه‌ها، عوامل مؤثر در مهاجرت نخبگان و استعدادهای‌برتر و علل آن، عدم‌بکارگیری مستعدان‌برتر در بخش‌های مورد نیاز و تخصصی و بروکراسی اداری پیچیده، از مهمترین نکاتی بود که شرکت‌‎کنندگان در این نشست به آنها اشاره کردند.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 145938
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین