بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/12/26 - 11:26
  • - تعداد بازدید: 660
  • - تعداد بازدیدکننده: 85
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان لرستان مطرح کرد:

فضای مجازی فرصتی مناسب برای تکریم از مفاخر غیرمقیم

امیری با اشاره به لزوم انعطاف‌پذیری برنامه‌های نخبگانی در طراحی و اجرا، گفت: در شرایط ویژه باید از همۀ امکانات موجود برای برگزاری برنامه‌های توان‌افزایی و مهارت‌آموزی بهره برد.

~/Asset/News/News/Image/حمزه امیری.jpg

حمزه امیری؛ رییس بنیاد نخبگان استان لرستان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان با اشاره به لزوم استفاده از امکانات و امکان‌های فضای مجازی در اجرای برنامه‌‎های بنیاد ملی نخبگان، گفت: فضای مجازی فرصت مناسبی برای اجرای برخی از برنامه‌های مصوب در شرایط خاص کنونی است.


وی با اشاره به نقش مهم مراسم‌ها و همایش‌های تکریم در الگوسازی از مفاخر و بزرگان کشور، افزود: برخی از سرآمدان و نخبگان کشور در عرصه‌های گوناگون در خارج از مرزهای کشور حضور دارند و امکان حضور فیزیکی آنان در کشور وجود ندارد؛ در این موارد می‌توان مراسم تکریم و الگوسازی را حتی به‌صورت مجازی برگزار کرد.


امیری با مثبت ارزیابی‌کردن تجربه برگزاری نشست رییسان بنیادهای نخبگان استانی و نشست رییسان پهنۀ غرب‌ کشور به صورت مجازی، ادامه داد: برگزاری مراسم‌های الگوسازی در تالارهای گفت‌وگو و با حضور مجازی مفاخر غیرمقیم، سبب می‌شود مستعدان‌برتر بتوانند ضمن آشنایی با این افراد و نظرات و دیدگاه‌های آنان، این نخبگان و مسرآمدان را به عنوان الگوی خود در زندگی حرفه‌ای قرار دهند.


رییس بنیاد نخبگان لرستان با بیان اینکه در شرایط ویژه می‌توان کارگاه‌های تخصصی، مهارت‌آموزی و توان‌افزایی را نیز به صورت مجازی برگزار کرد، اظهار داشت: هر منطقه از کشور، اقتضائات اقلیمی و خاص خود را دارد؛ بنابراین بنیادهای نخبگان استانی برای اثرگذاری بیشتر باید بتوانند خود را با این ویژگی‌های هماهنگ کنند.


وی اضافه کرد: در سال جاری که لرستان با چالش جدی سیل روبرو شد، بنیاد نخبگان استان با همکاری بنیاد ملی نخبگان هم در حوزۀ کمک‌های نقدی در کنار مردم منطقه بود و هم تلاش کرد با برپایی اردوهای جهادی، بخش از نیازهای ضروری مردم در آن مقطع خاص را پوشش دهد.


امیری در پایان یادآور شد: بنیادهای نخبگان استانی هم‌پهنه باید در کنار اجرای برنامه‌های مصوب بنیاد ملی نخبگان، برنامه‌هایی نیز به صورت استانی و منطقه‌ای تعریف، طراحی و اجرا کنند که البته بنیاد ملی نخبگان نیز در این حوزه، در سال جاری حمایت‌های خوبی از این برنامه‌ها داشت.


 


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153284
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین