بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/02/10 - 11:26
  • - تعداد بازدید: 769
  • - تعداد بازدیدکننده: 70
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل مطرح کرد:

لزوم مشارکت بیشتر مستعدان‌برتر در برنامه‌های توان‌افزایی

شایقی با اشاره به اهمیت حضور مستعدان برتر در برنامه‌های نخبگانی، بر لزوم افزایش فعالیت‌های استعدادهای برتر در جهت توانمندسازی خود و متعاقب آن خدمت‌رسانی به کشور در آینده نزدیک تاکید کرد.

 

~/Asset/News/News/Image/98020.JPG

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای ایجاد فضای تعاملی میان مستعدان‌برتر و بنیادهای نخبگان استانی به منظور افزایش سطح خدمات‌دهی به آنان و زمینه‌سازی برای شناسایی، هدایت و حمایت گسترده‌تر از مستعدان‌برتر، نشست هم‌اندیشی نخبگانی با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل برگزار شد.


در این نشست، حسین شایقی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل با اشاره به افزایش 10 تا 60 درصدی تسهیلات بنیاد ملی نخبگان، خواستار افزایش فعالیت‌های استعدادهای برتر در جهت توانمندسازی خود و متعاقب آن خدمت‌رسانی به کشور در آینده نزدیک شد.


وی فراهم‌سازی بستر مناسب‌تر برای فعالیت‌های علمی و نخبگانی را از مهمترین دلایل افزایش تسهیلات اعطایی برشمرد و افزود: برنامه‌های اثرگذاری مانند اردوهای جهادی، طرح دوست علمی، کارگاه‌های آموزشی، بازدیدهای علمی و فرهنگی و مراسم های تکریم و الگوسازی، در سبد برنامه‌های بنیادهای نخبگان استانی قرار دارد که مشارکت بیشتر مستعدان‌برتر در این برنامه‌ها می‌تواند سبب افزایش کیفیت برگزاری آنها شود.


شایقی تصریح کرد: در سال‌جاری نیز برنامه‌های فرهنگی مصوب بنیاد ملی نخبگان اجرا خواهد شد و علاوه بر آن، برنامه‌هایی نیز در سطح استانی برگزار می‌شود.


لازم به ذکر است، در پایان این نشست، مستعدان‌برتر به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل مطرح‌شده پرداختند.


 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 145799
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین