بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/06/02 - 13:43
  • - تعداد بازدید: 1098
  • - تعداد بازدیدکننده: 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری مطرح کرد:

لزوم وحدت رویه مردم و مسئولان در استفاده از کالا و خدمات دانش‌بنیان

بنیادیان با اشاره به ضرورت حمایت از محصولات دانش‌بنیان، گفت: وحدت رویه مردم و مسئولان در استفاده از کالا و خدمات دانش‌بنیان تولید شده توسط شرکت‌های بومی، سبب توسعه منطقه‌ای خواهد شد.

~/Asset/News/News/Image/بنیادیان 3.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مجتبی بنیادیان؛ رییس بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی برای حمایت از کالای شرکت‌های فناورانه، گفت: ‌توجه به محصولات تولیدی شرکت‌های فناورانه در استان ضرورت دارد که این موضوع با حمایت دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود.



وی با بیان اینکه اولویت خرید محصولات ارگان‌های درون‌استانی باید از شرکت‌های تولیدی داخل ‌استان باشد، افزود: خوشبختانه با فرهنگ‌سازی، رغبت به خرید کالای ایرانی افزایش یافته است، اولین اقدام، حمایت دستگاه‌های اجرایی از محصولات تولیدی است تا به تدریج این موضوع به عنوان فرهنگ به بطن جامعه نفوذ پیدا پیدا کند.



بنیادیان تصریح کرد: ضمانت‌دار کردن محصول تولیدی عاملی برای فروش آن محصول است. چه‌بسا تعدادی از محصولات تولیدی بومی استان با کیفیت‌تر از نمونه خارج استانی آن باشند بنابراین اختصاص گارانتی می‌تواند گوشه‌ای از این مشکل را حل کند.



وی در ادامه با اشاره به اهمیت بازاریابی گفت: بحث بازاریابی قبل از تولید محصول بوده و بسیاری از شرکت‌ها به این مورد در انتهای کار می‌پردازند؛ در صورتیکه شرکت‌های موفق قبل از تولید محصول، بازار آن را پیدا می‌کنند.



بنیادیان ادامه داد: شرکت‌ها باید قدرتمند و توانمند شده و سواد بازاریابی را کسب کنند. در استان تولیدکننده‌های بسیار خوبی وجود دارند اما به دلیل عملکرد نامناسب در بازاریابی، نتوانسته‌اند به موفقیت برسند. امروزه بسیاری از کمپانی‌های بزرگ قسمتی را به تبلیغات اختصاص داده‌اند که البته اخیراْ پارک علم‌وفناوری چهارمحال‌وبختیاری نیز به برگزاری کارگاه‌ها و مشاوره‌های بازاریابی اقدام کرده است.



رییس بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: الگوی حمایت از شرکت‌های استانی موفق در استان یزد و اصفهان حاکی از وحدت رویه مردم و مسئولان این استان‌ها در حمایت از کارآفرینان بومی است؛ بنابراین همه مجموعه‌های حامی کارآفرینی برای راه‌اندازی فعالیت‌هاینوآورانه باید همگام و هم‌قدم حرکت کنند چراکه پیشرفت این شرکت‌ها سبب توسعه استان نیز می‌شود.






  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 151665
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین