بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/04/18 - 12:12
  • - تعداد بازدید: 612
  • - تعداد بازدیدکننده: 571
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف ارتقا سطح دانش و فرهنگ عمومی نسبت به مسئله اعتیاد/

مسابقه دانش آموزی هوپاد (نگهبان نیک) برگزار می‌شود

بنیاد نخبگان استان فارس با همکاری مجمع خیران نخبه‌پرور فارس مسابقه دانش‌آموزی هوپاد (نگهبان نیک) را با هدف ارتقا سطح دانش و فرهنگ عمومی نسبت به مسئله اعتیاد برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بنیاد نخبگان استان فارس با همکاری مجمع خیران نخبه‌پرور فارس، مسابقه دانش‌آموزی هوپاد (نگهبان نیک) را با هدف ارتقا سطح دانش و فرهنگ عمومی جامعه دانش آموزی نسبت به مسئله اعتیاد و قاچاق مواد مخدر، برگزار کند.

جمع‌آوری آثار تولید شده در سطح دانش‌آموزی با موضوع مبارزه همه جانبه با مواد مخدر به منظور انتشار مجدد در بسترهای مختلف و تحقق طرح یاریگران زندگی، ایفای نقش دانش‌آموزان در آموزش و فرهنگ‌سازی جامعه، آشنایی دانش‌آموزان با بحران‌های جامعه (با محوریت اعتیاد) و حل مسئله توسط آنان و همچنین اثرگذاری دانش‌آموزان از دیگر اهداف این برنامه است.

دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم می‌توانند آثار خود را در قالب داستان کوتاه،‌ شعر، انیمیشن، کلیپ و تیزر، نماهنگ، فیلم کوتاه، نقاشی و کاریکاتور، پوستر، لوگو و همچنین عکس، با موضوع اعتیاد و مبارزه با سوءمصرف و قاچاق مواد مخدر و روانگردان در جامعه، حداکثر تا ۳۰ تیرماه به آدرس ایمیلdaneshamooz.feca@gmail.com  ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام به سامانه بنیاد نخبگان استان فارس مراجعه کنند.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 160002
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین