بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/09/26 - 09:07
  • - تعداد بازدید: 1722
  • - تعداد بازدیدکننده: 298
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مستعدان‌برتر استان سمنان از شرکت دانش‌بنیان کلران بازدید کردند

جمعی از استعدادهای برتر استان سمنان از شرکت تولیدی شیمیایی کلران در شهرک صنعتی سمنان بازدید کردند.

~/Asset/News/News/Image/bazdid 98.png

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای افزایش افزابش آگاهی اجتماع نخبگانی درخصوص ظرفیت‌های صنعتی استان و تقویت حس خودباوری در آنان، جمعی از مستعدان‌برتر استان سمنان با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان از شرکت تولیدی شیمیایی دانش‌بنیان کلران بازدید کردند.


در این بازدید مستعدان‌برتر از نزدیک با واحدهای مختلف و نوع محصولات تولیدی شرکت آشنا شدند و در حین بازدید مسئولان شرکت درخصوص فرایند تولید، میزان فروش، صادرات و سایر سؤالات مستعدان‌برتر پاسخ دادند.


گروه تولیدی شیمیایی کلران با سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در سال 1362 تأسیس و در مساحتی بالغ بر 22000 متر مربع در سال 1375 در شهرک صنعتی سمنان به بهره‌‍برداری و با اجرای طرح‌های توسعه‌ای خود، در مساحتی بالغ بر 100000 متر مربع، توانسته است میزان تولید خود را به بیش از 200 تن گاز کلر در روز افزایش دهد.


لازم به ذکر است، شرکت تولیدی شیمیایی کلران در شهریورماه سال 97، با تولید محصولاتی نظیر (کلر مایع، اسید کلریدریک، سود مایع، آب ژاول، سود پرک، پرکلرین و ...) از سوی کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری در زمره شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 147443
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین