بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/04/26 - 11:29
  • - تعداد بازدید: 479
  • - تعداد بازدیدکننده: 468
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان:

نخبگان مشاورانی امین و بازوانی توانمند برای سیستم هستند

رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان گفت: نخبگان می‌توانند مشاوران و دستیارانی امین و بازوانی توانمند در سیستم اداری-اجرایی استان باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ جمال سلیمی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان در نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: بنیاد ملی نخبگان و به تبع آن بنیاد نخبگان استان پتانسیل ویژه‌ای برای همکاری‌های تخصصی با بخش‌های مختلف استان، خاصه بدنه اجرایی و اداری دارد.

وی ضمن تشریح تفاهم‌نامه بنیاد ملی نخبگان با وزارت کشور و همچنین بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان در قالب "طرح دستیار نخبه"، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های ارزشمند نخبگانی در استان و به منظور القاء حس تاثیرگذاری نخبگان در مدیریت و سیاستگذاری کشور، بنیاد نخبگان استان آمادگی دارد تا افراد با صلاحیت را در تمامی حوزه‌ها برای ارائه امور مشاوره، سیاستگذاری، احصاء مشکلات و ارائه برنامه‌های راهبردی در همه زمینه‌ها معرفی کند.

سلیمی تاکید کرد: نخبگان می‌توانند مشاوران و دستیارانی امین و بازوانی توانمند برای دستگاه‌های اجرایی و اداری در سیاستگذاری و حل مشکلات و مسائل استان باشند.

لازم به ذکر است؛ در این نشست مدیران کل جهاد کشاورزی؛ صنعت، معدن و تجارت؛ منابع طبیعی، رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان و جمعی از نخبگان و سرآمدان استان حضور داشتند.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 160105
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین