بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/02/31 - 09:50
  • - تعداد بازدید: 304
  • - تعداد بازدیدکننده: 301
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان فارس/

نشست هم‌اندیشی توسعه وقف با هدف حمایت از نخبه‌پروری برگزار شد

نشست هم‌اندیشی توسعه وقف و امور خیریه با محوریت حمایت از نخبه‌پروری، به همت بنیاد نخبگان استان فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های نخبگانی، نشست هم‌اندیشی توسعه وقف و امور خیریه با محوریت حمایت از نخبه‌پروری و به همت بنیاد نخبگان استان فارس برگزار شد.

در این نشست مجازی که با حضور رؤسای بنیادهای نخبگان استانی، مدیران مراکز آموزش عالی و سازمان‌های مرتبط با وقف و خیر برگزار شد، استفاده از تجربیات استان فارس در زمینه وقف و امور خیریه در راستای شناسایی و حمایت و هدایت مستعدان برتر، مهمترین هدف این نشست به شمار آمد و عنوان شد: بنیادهای نخبگان استانی باید در مسیر راه‌اندازی تشکیلات مشابه با هدف جلب حمایت خیرین اقدام کنند و یا اقدامات پیشین خود را با استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود توسعه دهند.

در ادامه، حبیب شریف؛ رییس بنیاد نخبگان فارس ضمن تشریح اقدامات این بنیاد در زمینه راه‌اندازی مجمع خیران نخبه‌پرور فارس، در خصوص اهداف تشکیل مجمع، مراحل ثبت و اخذ پروانه مجمع به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد و فعالیت‌های انجام شده ذیل آن در  5 سال گذشته، توضیحاتی را بیان کرد.

وی اظهار داشت: هدف از تشکیل این مجمع، پشتیبانی از کشف، شناسایی و پرورش استعدادهای برتر و سرآمد، هدایت و حمایت ایشان، بسترسازی در جهت رفع نیازهای و تقویت تعلق ملی و استانی و مسئولیت‌پذیری میان نخبگان و استعدادهای برتر بود.

رییس بنیاد نخبگان فارس در پایان با اشاره به اینکه مجمع خیران نخبه‌پرور فارس در راستای اقدامات مهم سند راهبردی کشور در امور نخبگان با بنیاد نخبگان فارس همکاری و هماهنگی دارد، اضافه کرد: تلاش در جهت نهادینه‌‌کردن جریان تصمیم‌‌گیری و تصمیم‌‌سازی در جامعه به دست نخبگان از دیگر اهداف این همکاری به شمار می‌رود.

 

 

 

  • گروه خبری : SlideShow
  • کد خبر : 158180
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین