بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/06/02 - 09:30
  • - تعداد بازدید: 513
  • - تعداد بازدیدکننده: 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان مازندران مطرح کرد:

نقش‌آفرینی نخبگان در جهش تولید ضرورت دارد

آزادبخت با اشاره به آغاز اجرای پنجمین دوره اجرای طرح شهید احمدی‌روشن، بر لزوم بکارگیری توان نخبگانی در حل مسائل موجود تأکید کرد و گفت: امید است تا پایان این دوره علاوه بر توانمندتر کردن مستعدان در حوزه‌های عملیاتی، بتوان بخشی از نیازهای استان را نیز رفع کرد.

~/Asset/News/News/Image/indexkjhk.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای اشاعه فرهنگ نخبگانی و نهادینه‌کردن فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان در استان‌ها، برنامه زنده تلویزیونی جهش با حضور رؤسای بنیاد نخبگان مازندران و پارک علم‌وفناوری استان و همچنین حضور تلفنی معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان از شبکه تبرستان روی آنتن رفت.


در این برنامه، آزادبخت؛ رییس بنیاد نخبگان استان مازندران بر لزوم نقش‌آفرینی نخبگان در جهش تولید اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص بند ث ماده ۶۴ قانون پنج ساله ششم توسعه کشور، مکلف هستند که برنامه‌های سالیانه خود را به ‌منظور شناساندن و تکریم مفاخر و مشاهیر ایران و حمایت از نخبگان علمی، فرهنگی و هنری کشور و تکریم پیشکسوتان حوزه‌های مذکور و بهره‌گیری از توان و ظرفیت آنان برای توسعه کشور و استان  تهیه و برنامه‌ریزی کنند.


وی افزود: در این بین، بنیاد ملی نخبگان نیز باید گزارش سالانه عملکرد این بند را به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ارائه کند.


آزادبخت در ادامه با اشاره به آغاز اجرای پنجمین دوره اجرای طرح شهید احمدی‌روشن، بر لزوم بکارگیری توان نخبگانی در حل مسائل موجود تأکید کرد و اظهار داشت: با بررسی‌ها و داوری صورت گرفته، از میان بیش ۲۳۰  طرح مسئله‌محور دستگاه‌های اجرایی استان، ۱۵ طرح به عنوان طرح‌های منتخب اولیه از سوی بنیاد ملی نخبگان معرفی شده‌اند که امید است تا پایان این دوره علاوه بر توانمندتر کردن مستعدان در حوزه‌های عملیاتی، بتوانند بخشی از نیازهای استان را نیز رفع کنند.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 147436
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین