بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/01/14 - 09:12
  • - تعداد بازدید: 306
  • - تعداد بازدیدکننده: 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری مطرح کرد:

نقش مهم الگو در اصلاح ذهنیت مستعدبرتر

بنیادیان گفت: مستعدان برتر اگر الگوی مناسبی برای اصلاح ذهنیت خود داشته باشند، می‌توانند بدون برخورداری از امکانات ویژه نیز قله‌های موفقیت را فتح کنند.

~/Asset/News/News/Image/بنیادیان 3.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامة برگزاری برنامه‌های فرهنگی و به منظور پاسداشت فعالیت‌های نخبگانی، مراسم تجلیل از مستعدان‌برتر مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد.



در این مراسم، مجتبي بنياديان؛ رییس بنیاد نخبگان استان با اشاره به اهمیت تقدیر از مستعدان‌‎برتر، گفت: این برنامه در راستای قدرشناسی از تلاش‌ و‌ کوشش مستعدان استان و به منظور افزایش انگیزة این افراد برای حرکت در مسیر نخبگانی برگزار می‌شود.



وی افزود: امید است این افراد بتوانند در آینده به مرزهای نخبگی برسند و اثرگذاری ملموسی در مسیر توسعه و پیشرفت استان و کشور برجا بگذارند.



بنیادیان ضمن اشاره به برخی از برنامه‌های توانمندسازی مستعدان‌برتر، ادامه داد: برگزیدگان علمی و مستعدان‌برتر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شرایطی دشوار توانسته‌اند به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنند که این مهم نشان می‌دهد افراد اگر الگوی مناسبی برای اصلاح ذهنیت خود داشته باشند، می‌توانند بدون برخورداری از امکانات ویژه نیز قله‌های موفقیت را فتح کنند.



در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان علمی و مستعدان برتر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شد.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 147117
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین