بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/12/25 - 11:47
  • - تعداد بازدید: 713
  • - تعداد بازدیدکننده: 88
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان گلستان:

کارگاه‌های مجازی می‌تواند مکمل برنامه‌های نخبگانی باشد

خزاییان با اشاره به امکانات موجود در فضای وب و اینترنت، برگزاری برنامه‌های توان‌افزایی و مهارت‌آموزی به صورت مجازی را مکمل برنامه‌های نخبگانی دانست.

~/Asset/News/News/Image/مجازی.jpg

ابوالقاسم خزاییان؛ رییس بنیاد نخبگان استان گلستان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان با اشاره به لزوم پرهیز از تصدی‌گری بنیادهای نخبگان استانی در امور اجرایی، گفت: بکارگیری ظرفیت‌های و امکانات درون‌استانی، امری مهم در اجرای برنامه‌های نخبگانی است.


وی با اشاره به رسالت‌های بنیاد ملی نخبگان، افزود: بنیادهای نخبگان استانی باید با توجه به نیازهای موجود در سازمان‌ها و نهادهای درون‌استانی، کارگروه نخبگانی تشکیل دهند و در واقع زمینه را برای رفع نیازهای موجود با استفاده از تفکر و توان نخبگان فراهم کنند.


خزاییان ادامه داد: استفاده از رویکردهای تشویقی و افزایش تعامل نقش بسیار مهمی در همراهی دستگاه‌های درون‌استانی دارد اما علاوه بر آن، مسئولان استان نیز باید برای ایجاد این ارتباط و تحقق نگاه راهبردی بنیاد ملی نخبگان را تلاش کنند.


رییس بنیاد نخبگان گلستان اظهار داشت: شناسایی مأموریت‌ها و رسالت‌های دستگاه‌های درون‌استانی سبب می‌شود، بنیادهای نخبگان استانی بتوانند با آنها یا برنامه‌های مشترک طراحی و اجرا کنند و یا با توجه به مأموریت‌های نخبگانی، در برنامه‌های آنان همکاری داشته باشند.


وی در ادامه با اشاره به امکانات موجود در فضای وب و اینترنت، برگزاری برنامه‌های توان‌افزایی و مهارت‌آموزی به صورت مجازی را مکمل برنامه‌های نخبگانی دانست و تصریح کرد: انسان ویژگی‌های پیچیده‌ای دارد و نیازمند ارتباط و حضور فیزیکی با دیگران است و قطعاً در این حالت دستاوردهای بهتر و بیشتری نیز حاصل می‌شود اما نباید از امکانات موجود در فضای وب نیز غافل شد.


خزاییان در پایان خاطرنشان کرد: در برخی موارد که کشور و یا منطقه دچار چالش‌های غیرقابل‌ پیش‌بینی می‌شود، می‌توان با استفاده از فضای مجازی تا حد بالایی برنامه‌های نخبگانی را پیش برد و در راستای اهداف تعیین‌شده گام برداشت.


 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 150456
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین