بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/11/06 - 12:27
  • - تعداد بازدید: 1050
  • - تعداد بازدیدکننده: 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار چهارمحال‌و‌بختیاری:

کشور در حال طی کردن مسیر رشد و پیشرفت است

نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی با حضور استاندار چهارمحالوبختیاری و رییس بنیاد نخبگان استان افتتاح شد.

~/Asset/News/News/Image/p(1).JPG

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی با حضور استاندار چهارمحالوبختیاری، رییس بنیاد نخبگان استان و جمعی از مدیران‌ارشد استان و متخصصان و محققان برگزیده افتتاح شد.


در این مراسم، اقبال عباسی؛ استاندار چهارمحال‌و‌بختیاری با اشاره به دستاوردهای استان در بخش‌های مختلف خاصه در حوزه‌های علمی، گفت: 90 درصد خدمات انجام شده در استان در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اجرا شده است.


وی با اشاره به شرایط ویژه کشور برای رشد و توسعه، افزود: با وجود توطئه‌های بسیار دشمن از قبیل ترور، جنگ تحمیلی، تحریم و فشار اقتصادی، انقلاب اسلامی در مسیر رشد و پیشرفت خود در حرکت است و این فتنه‌ها نتوانسته مانع راه نظام انقلاب اسلامی ایران شود.


عباسی تصریح کرد: با وجود همه مشکلاتی که دشمن سر راه نظام اسلامی قرار داده است، خدمات و دستاوردهای شکل گرفته در این 40 سال قابل تقدیر و تحسین است.


استاندار چهارمحال‌و‌بختیاری همچنین به نقش همراهی مردم در پیروزی‌های نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر حضور مردم و روحانیت و ایثارگری آنان نبود، این موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد.


عباسی خاطرنشان کرد: خدمات دولت و مردم متقابل است و هم‌افزایی و همراهی بخش‌های مختلف نظام در شکل‌گیری این دستاوردها بسیار مؤثر و تأثیرگذار بوده است.


در بخش دیگری از این مراسم، مجتبی بنیادیان؛ رییس بنیاد نخبگان استان چهارمحالوبختیاری نیز گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی است که توجه و تمرکز بیشتری بر روی ابعاد مختلف دستاوردهای چهل ساله انقلاب صورت گیرد و زمینه‌ساز آشنایی آحاد مردم به ویژه جوانان خلاق و خوش فکر و جامعه نخبگانی با اهداف، آرمان‌‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی شود.


وی افزود: به نمایش گذاشتن دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ضمن تبیین آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کسانی که در آن زمان حضور نداشتند به ویژه جوانان و نوجوانان، می‌‎تواند چراغ هدایت باشد.


لازم به ذکر است، برای برپایی این نمایشگاه 20 کارگروه تشکیل شد که در حال حاضر 55 غرفه با حضور 80 دستگاه اجرایی استان عملکرد 40 ساله خود را در معرض دید افراد قرار دادند.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 152222
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین