بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/06/27 - 12:22
  • - تعداد بازدید: 448
  • - تعداد بازدیدکننده: 440
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در همایش ملی نکوداشت علامه ذالفنون/

«در ثنای آفتاب حسن» رونمایی می‌شود/ واکاوی ابعاد دینی و معرفتی علامه حسن‌زاده آملی

آئین رونمایی از کتاب تکریم قلم علامه حسن‌زاده آملی با عنوان «در ثنای آفتاب حسن» در همایش ملی نکوداشت علامه ذالفنون برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست مشترک رئیس بنیاد نخبگان استان مازندران با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی مازندران با هدف میزبانی این دانشگاه از همایش ملی نکوداشت علامه ذالفنون و بررسی برنامه‌های تکریم و الگوسازی در سال جاری، برگزار شد.

در این نشست، فرهاد غلامی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، برگزاری باکیفیت و فراگیر برنامه‌های تکریم از مفاخر را امری ضروری در ارتقاء حس خودباوری و مسئولیت‌پذیری اجتماعی مستعدان دانست و گفت: این قبیل برنامه‌ها نقش بسزایی در هدایت استعدادهای تحصیلی و دانشگاهیان به سمت خدمت‌رسانی به جامعه بومی دارد.

وی با اشاره به شخصیت متمایز علامه حسن‌زاده آملی در جهان اسلام، بر لزوم همکاری و تعامل مجموعه‌های و مراکز مختلف استان در برگزاری این برنامه‌ها تأکید کرد و افزود: برگزاری همایش تکریم باید با توجه به شخصیت مفاخر، در بالاترین سطح و کیفیت و به صورت فراگیر برگزار شود تا نتبجۀ مطلوب که همان معرفی ابعاد مختلف زندگی این بزرگان و الگوسازی از آنان برای نسل جدید است، محقق شود. این امر در مورد حضرت علامه ذوالفنون به طریق اولی باید مدنظر باشد.

در ادامه، آزاد بخت؛ رئیس بنیاد نخبگان استان مازندران نیز در خصوص برنامه‌های مختلف و فعالیت‌های انجام‌شده ذیل همایش ملی نکوداشت علامه ذوالفنون، مواردی را بیان کرد و اظهار داشت: در این برنامه که به میزبانی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) برگزار خواهد شد، علاوه بر معرفی ابعاد دینی و معرفتی علامه حسن‌زاده آملی، دیگر ابعاد شخصیتی ایشان به خصوص علمی و هویتی مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، همایش نکوداشت علامه حسن‌زاده آملی همراه با رونمایی کتاب تکریم قلم علامه با عنوان «در ثنای آفتاب حسن»، چهارشنبه؛ ۵ مهر ۱۴۰۲ با حضور نخبگان و مفاخر سراسر کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.



**
*
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 167294
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین