بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/02/06 - 09:38
  • - تعداد بازدید: 557
  • - تعداد بازدیدکننده: 547
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان اردبیل/

رویکردهای بنیاد ملی نخبگان در سال جاری در دانشگاه محقق اردبیلی تبیین شد

نشست تشریح و تبیین حمایت‌ها و رویکردهای بنیاد ملی نخبگان به همت بنیاد نخبگان استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور اشاعۀ فرهنگ نخبگانی و زمینه‌سازی برای گسترش دایرۀ نخبگانی، نشست تشریح و تبیین حمایت‌ها و رویکردهای بنیاد ملی نخبگان به همت بنیاد نخبگان استان اردبیل برگزار شد.

در این نشست، حسین شایقی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان گفت: تسهیلات دانشجویی یکی از مهمترین تسهیلات بنیاد ملی نخبگان است که بر اساس آیین‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور همه ساله پس از اعلام فراخوان، ثبت‌نام متقاضیان و بررسی پرونده متقاضیان از طریق سامانه سینا به این دانشجویان مستعد در راستای حمایت، و هدایت و توانمندسازی آنان اعطا می ­شود.

وی افزود: از این رو بنیاد نخبگان استان اردبیل با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی، این نشست مشترک را با حضور اعضای انجمن‌های علمی این دانشگاه برای ارائه این تسهیلات به دانشجویان برتر برگزار کرده است.

شایقی در ادامه ضمن تعریف استعداد برتر و مسیر نخبگانی از نگاه سند راهبردی کشور در امور نخبگان، اهداف بنیاد ملی نخبگان در خصوص ارائه تسهیلات دانشجویی به دانشجویان مستعد را تبیین و سپس معیارهای ارزیابی و امتیازده به فعالیت­های متقاضیان را ارائه کرد.

رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل در پایان به ارائه تسهیلات بنیاد به دانشجویان مستعد برتر پرداخت و جزئیات برخی آیین‌نامه‌های طرح های بنیاد ملی نخبگان را برای شرکت‌کنندگان تشریح کرد و به سؤالات آنان پاسخ داد.

***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165206
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین