بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/02/05 - 08:03
  • - تعداد بازدید: 413
  • - تعداد بازدیدکننده: 407
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی مطرح شد:

ضرورت ایجاد هم‌افزایی گروه‌های نخبگانی برای حل مسائل زیست محیطی

در نشست کارگروه محیط زیست بنیاد نخبگان استان زنجان بر ضرورت ایجاد هم‌افزایی گروه‌های نخبگانی برای حل مسائل زیست محیطی تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور ایجاد و گسترش تعامل سطوح مختلف حاکمیتی برای مشارکت اجتماعات نخبگانی در امور مسئله‌شناسی، آینده‌نگاری، تصمیم‌سازی و برنامه‌ریزی در دستگاه‌های اجرایی، اولین جلسه کارگروه محیط زیست بنیاد نخبگان استان زنجان در محل سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

در این جلسه، رسولی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان، زمینه‌سازی در جهت رفع خلاءهای علمی و فکری استان در مورد چالش‌های پیش روی استان و کشور، بهره‌برداری از دانش و تفکر نخبگان در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف استان و کشور و همچنین شبکه‌سازی گروه‌های نخبگانی به منظور هم‌افزایی و تشریک مساعی برای حل مسائل استان و کشور را از مهمترین اهداف این کارگروه‌ها دانست.

در ادامه، موضوعات مرتبط با حوزه محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت و بر لزوم ارائه راه‌حل‌های علمی و منطقی که قابلیت کاربردی‌شدن و عملیاتی‌شدن داشته باشند، و همچنین بر ضرورت هم‌افزایی بین‌دستگاهی تاکید شد.

کارشناسان و نمایندگان ادارات کل صنعت معدن و تجارت، حفاظت محیط زیست، تأمین اجتماعی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، ثبت احوال و دانشگاه علوم پزشکی زنجان، به همراه 6 نفر از نخبگان و استعداد های برتر به عنوان عضو کارگروه، از دیگر حاضران در این نشست بودند.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165198
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین