بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/01/26 - 00:14
  • - تعداد بازدید: 437
  • - تعداد بازدیدکننده: 435
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل مطرح کرد:

ضرورت تعمیق ارتباط دانشگاه‌ها با بنیادهای نخبگان استانی

در یک نشست هم‌اندیشی، تعمیق ارتباط دانشگاه‌ها با بنیادهای نخبگان استانی، زمینه‌ساز شکوفایی بیشتر استعدادهای تحصیلی و افزایش مهارت و توانمندی آنان برشمرده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست مشترک بنیاد نخبگان استان اردبیل با مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

در این نشست، حسین شایقی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل ضمن تأکید بر ضرورت تعامل دانشگاه‌ها با بنیادهای نخبگان استانی، گفت: بنیاد نخبگان استان هر ساله دوره‌های متعدد مهارت‌افزایی به صورت حضوری و مجازی و برنامه های مختلفی در حوزه کسب‌و‌کار و نیازهای فناورانه برگزار می‌کند که این دوره‌ها کاملاً رایگان بوده و دانشجویان دانشگاه نیز می‌توانند در این قبیل برنامه‌ها شرکت کند.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های بنیاد ملی نخبگان افزود: در سال جاری کارگاه‌های حضوری و یا مجازی جهت آشنایی دانشجویان با طرح‌های بنیاد ملی نخبگان، دانشکده به دانشکده در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

فنی اصل؛ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به لزوم برقراری ارتباط هدفمند با بنیاد نخبگان استان، اظهار داشت: این ارتباط زمینه‌ساز شکوفایی بیشتر استعدادهای تحصیلی و افزایش مهارت و توانمندی آنان خواهد شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تعداد قابل توجهی مخترع و مستعد در دانشگاه حضور دارند که می‌توانند ذیل برنامه‌های متنوع بنیاد نخبگان استان، اندوخته‌ها و ایده‌های خود را تجاری و اجرایی کند.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165069
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین