بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/02/10 - 09:04
  • - تعداد بازدید: 342
  • - تعداد بازدیدکننده: 340
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون استاندار یزد:

می‌توان با تجمیع تجارب نخبگانی و ایجاد هم‌افزایی دانشی به راه‌حل بهینه برای حل مسائل کشور رسید

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: دانش حل مسائل استان به صورت پراکنده و ضمنی در ذهن نخبگان وجود دارد و می‌توان با شناسایی و تجمیع تجارب موجود و ایجاد هم‌افزایی دانشی به راه‌حل بهینه برای مسائل استان و کشور دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: استانداری یزد از پروژه مدیریت دانش به عنوان یک ضرورت حمایت می‌کند و یکی از مهم ترین اولویت های کاری امسال استان اجرای دقیق این پروژه است.

محمدعلی شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ادامه داد: دانش حل مسائل استان به صورت پراکنده و ضمنی در ذهن نخبگان وجود دارد و می‌توان با شناسایی و تجمیع تجارب موجود و ایجاد هم‌افزایی دانشی به راه‌حل بهینه برای مسائل استان و کشور دست یافت.

وی اجرای پروژه مدیریت دانش در سطح ادارات و نهادها را یک ضرورت دانست و ادامه داد: طرح استخراج و مستندسازی تجارب بازنشستگان و طراحی و استقرار سامانه فرآیندی مدیریت دانش در استان یزد به صورت پایلوت اجرا خواهد شد.

شاه حسینی با قدردانی از تلاش‌های مرکز مطالعات راهبری و آموزش وزارت کشور در ایجاد چهارچوب حاکمیتی مدیریت دانش و توسعه ساختار راهبری و اجرایی مدیریت دانش در استان‌ها از آمادگی استانداری یزد برای حمایت کامل از این رویکرد خبرداد و یادآور شد: موضوع آب مهم ترین اولویت استان است و استانداری یزد آمادگی دارد تا از نظرات نخبگان در طرح شناسایی منابع دانشی در حوزه کشاورزی پایدار و مدیریت و بهره‌ور منابع آبی کشور، حمایت کند.


***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165245
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین