بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/09/14 - 08:24
  • - تعداد بازدید: 378
  • - تعداد بازدیدکننده: 369
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در آئین تجلیل از استعدادهای برتر و آینده‌سازان استان همدان مطرح شد:

ناامیدی، آفت فضای نخبگانی است/ دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری را با نخبگان داشته باشند

همایش تجلیل از استعدادهای برتر و آینده‌سازان استان همدان با همکاری دانشگاه ملایر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ همایش تجلیل از استعدادهای برتر و آینده‌سازان استان همدان با حضور مسئولین استانی، مدیران دانشگاه و جمعی از مستعدان برتر در دانشگاه ملایر برگزار شد.

در این همایش، موسی اعظمی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان همدان با بیان اینکه  تجلیل از اجتماعات نخبگان یکی از مأموریت‌های بنیاد ملی نخبگان است و برای دو گروه «اساتید و سرآمدان»، «دانشجویان و دانش‌آموزان» برگزار می‌شود، گفت: در سال جاری با برنامه‌ریزی و تنوع بیشتری، دانشگاه ملایر میزبان و برگزارکننده این همایش در بخش دانش‌آموزی و دانشجویی است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نخبگان با ایشان اشاره کرد و افزود: طبق فرمایشات رهبری، دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری را با نخبگان داشته باشند تا شاهد مهاجرت و خروج نخبگان از کشور نباشیم.

اعظمی ادامه داد: رئیس جمهور نیز در دیدار امسال بر استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در حوزه‌های مختلف و پرداخت تسهیلات و خدمات به این قشر تأکید ویژه داشت.

در ادامه، حجت‌الاسلام برقراری؛ امام جمعه ملایر نیز با بیان اینکه پیشرفت‌های امروز کشور از برکت تلاش و وجود نخبگان است، گفت: آفت مجموعه نخبگان ناامیدی است و باید تلاش شود جامعه علمی ما دچار ناامیدی نشود. این بزرگترین آسیب است و دشمن هم همین را می خواهد.

وی با اشاره به اینکه نخبگان سرمایه‌های علمی کشور هستند، اضافه کرد: اساتید دانشگاه نیز باید امید را به مستعدان منتقل کرده و حس خودباوری و وطن‌دوستی آنان را تقویت کنند.

لازم به ذکر است، در پایان این همایش ضمن تقدیر از برگزیدگان المپیادهای دانش‌آموزی سال 1400، برگزیدگان آزمون سراسری سال 1401، منتخبین حوزه علمیه و فناوران برتر، مراسم نکوداشت و بزرگداشت شهید نخبه شهید احمدرضا احدی نیز با حضور خانواده آن شهید بزرگوار برگزار شد.



***
 ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 162476
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین