بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/04/23 - 10:11
  • - تعداد بازدید: 93
  • - تعداد بازدیدکننده: 92
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان البرز/

نشست هماهنگی با اساتید راهبر هسته‌های علمی فرهنگی البرز برگزار شد

نخستین نشست هماهنگی بنیاد نخبگان استان البرز با اساتید راهبر هسته‌های علمی فرهنگی در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ اولین نشست هماهنگی بنیاد نخبگان استان البرز با اساتید راهبر هسته های علمی فرهنگی در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز برگزار شد.

در این نشست که با همکاری مجموعه کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز برگزار شد، اساتید راهبر هسته‌ها از بخش های مختلف کارخانه نوآوری بازدید کردند.

تاکنون ۱۲ هسته علمی فرهنگی با حضور دانشجویان سال اول و دوم کارشناسی/ دکتری حرفه‌ای در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، حقوق، روانشناسی و مهندسی ماشین آلات کشاورزی به همت بنیاد نخبگان استان البرز در سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۳ تشکیل شده است.

شایان ذکر است: در راستای اجرایی ­سازی سند راهبردی کشور در امور نخبگان، «آیین‌نامۀ پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور» (مصوب هیئت‌امنای بنیاد ملی نخبگان در تاریخ 1400/1/09)، به منظور راهبری و اثرگذاری در دانشجویان مستعد جدیدالورود دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی در حوزههای مختلف علمی، فرهنگی و تربیتی و با هدف رشد و ارتقاء جامع و چند بعدی دانشجویان، بنیاد ملی نخبگان از تشکیل هسته‌های استادمحور علمی ـ فرهنگی که با محوریت یک استاد راهبر تشکیل می‌شود، پشتیبانی می‌کند.     

اهداف اجرای این طرح عبارت است از:

شبکه ­سازی دانشجویان مستعد و اعضای هیئت­ علمی در حوزه ­های تخصصی حول فعالیت های نخبگانی

افزایش مهارت­ های اجتماعی و ایجاد حس خودباوری در دانشجویان مستعد جدیدالورود

توانمندسازی و مهارت ­افزایی دانشجویان مستعد جدیدالورود

هم­افزایی، همگرایی و تقویت همکاری اعضای هیئت­ علمی و دانشجویان مستعد جدیدالورود

اثرگذاری اعضای هیئت­ علمی در مسیر تحصیلی و تربیتی دانشجویان



برای دریافت شیوه‌نامه کلیک کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 172245
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین