بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/05/22 - 10:11
  • - تعداد بازدید: 286
  • - تعداد بازدیدکننده: 281
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار اصفهان:

نقش نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه در بهره‌گیری از ظرفیت‌ها پررنگ است/ لزوم افزایش زمینه‌های همکاری

استاندار اصفهان بر نقش موثر نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه در بهره‌گیری از ظرفیت‌ها تاکید کرد و خواستار افزایش زمینه‌های همکاری ایشان در تحقق اهداف ملی و استانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان اظهار کرد: تمرکزگرایی در اصفهان وجود ندارد و توزیع عادلانه منابع و همچنین ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان وجود دارد.

وی افزود: شهرستان‌های اصفهان هر کدام دارای ظرفیت و فرصت‌های خاصی هستند که سرمایه‌گذاران می‌توانند از این مکان‌ها استفاده و فرصتی برای تولید، اشتغال و رشد اقتصادی فراهم آورند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه همسو با سیاست‌های دولت سیزدهم سفرهای شهرستانی انجام می‌شود، تصریح کرد: در سفرهای استانی رئیس جمهور نیازهای هر استان را بررسی و متناسب با آن دستور صادر می‌شود که در سفرهای شهرستانی مدیران ارشد استان موضوعات را پیگیری و با احصا مشکلات به رفع آن کمک می کنند.

وی ادامه داد: بررسی میدانی پروژه‌های خدماتی و طرح‌های اقتصادی فرصتی را فراهم می‌کند تا در لحظه و میدان عمل موضوع رسیدگی و برای آن دستور لازم صادر شود.

مرتضوی هم افزایی بین بخشی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف مردمی برای گره گشایی از مشکلات و تحقق اهداف ملی و استانی را مهم خواند و یادآور شد: همکاری‌های مشترک می‌تواند مسیر تحقق اهداف را تسهیل و شرایط را برای برنامه ریزی بهتر فراهم کند.

وی اضافه کرد: نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه نیز در این خصوص نقش موثری دارند و باید زمینه همکاری و مشارکت آنان بیشتر فراهم شود.

مرتضوی  با بیان اینکه دشمن به دنبال فرصت برای تحقق اهدافش است، اظهار کرد: سیاه نمایی مشکلات و نادیده گرفتن رویش‌ها و فرصت‌ها توسط دشمنان و غفلت از این موارد در درون کشور منجر به نا امیدی مردم خواهد شد.

 

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166790
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین