بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/05/29 - 00:34
  • - تعداد بازدید: 252
  • - تعداد بازدیدکننده: 248
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان اردبیل/

کارگاه آشنایی با مقررات و تسهیلات اعطایی بنیاد ملی نخبگان برگزار شد

کارگاه آشنایی دانشجویان مستعد با مقررات و تسهیلات اعطایی بنیاد ملی نخبگان به همت بنیاد نخبگان استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای توسعه دایرۀ نخبگانی و آگاهی دانشجویان و مستعدان ‌برتر دانشگاهی از تسهیلات و حمایت‌های اعطایی بنیاد ملی نخبگان، کارگاه آشنایی با مقررات و تسهیلات اعطایی به دانشجویان مستعد با همکاری کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل برگزار شد.

در این کارگاه، دکتر مهدی داوری؛ سرپرست بنیاد نخبگان استان اردبیل توضیحات و راهنمایی‌های لازم جهت بهره‌مندی از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان در حوزه دانشجویی را برای حاضرین ارائه داد و سپس سرفصل‌هایی مانند «معرفی تسهیلات طرح شهید وزوایی و شرایط بهره‌مندی از آن‌ها»، «آشنایی با اطلاعات و مستندات مورد نیاز برای استفاده از تسهیلات»، «نحوه ثبت درخواست در سامانه سینا و برنامه زمان‌بندی فرصت ارائه درخواست‌ها»، «تسهیلات نظام وظیفه تخصصی»، «اهداف تشکیل هسته‌های مسئله‌محور پژوهشی/ فناورانه» و «بررسی حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان در قالب طرح توسعه هسته های مسئله محور» و ... تشریح شد.

در پایان این برنامه، نشست پرسش و پاسخ پیرامون سبد متنوع تسهیلات اعطایی، چگونگی بهره‌مندی از تسهیلات اعطایی در بخش فرهنگی و امتیازات لازم برای بهره‌گیری از هر یک، برگزار شد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس 
bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166897
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین