بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/05/24 - 12:07
  • - تعداد بازدید: 379
  • - تعداد بازدیدکننده: 375
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری بنیاد نخبگان استان اصفهان صورت گرفت/

گروه صنعتی انتخاب، میزبان مستعدان‌برتر رشتۀ مهندسی مکانیک

برنامه بازدید تخصصی و علمی جمعی از اساتید و دانشجویان رشتۀ مهندسی مکانیک از یک گروه صنعتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ برنامه بازدید تخصصی و علمی از گروه صنعتی انتخاب با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان مهندسی مکانیک- طراحی کاربردی، با همکاری بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزارشد.

در این برنامه عنوان شد: در سال 1397 و با آغاز دور جدید تحریم‌ها علیه ایران، گروه صنعتی انتخاب از لحاظ تعداد پرسنل (از 2500 نفر به 17000 نفر) و همچنین تنوع محصول رشد بالایی داشته که این رشد عمدتاً به دلیل تأمین بازار مورد نیاز داخلی بوده است. نکته بعد اینکه درصد قابل‌توجهی از فروش گروه در بخش تحقیق و توسعه هزینه می‌شود که نوید آینده بهتری را برای محصولات لوازم داخلی ساخت ایران را می‌دهد.

در ادامه افزده شد: از سال گذشته، تعدادی از محصولات این گروه علاوه بر بازار کشورهای همسایه در بازارهای اروپا عرضه می‌شود که نشان‌دهنده قدرت رقابت محصولات گروه با سایر رقبای خارجی است.

در ادامه، شرکت‌کنندگان پس از آشنایی کلی با گروه صنعتی انتخاب، ابتدا از مجموعه سپید مطهر که در آن ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی مونتاژ می‌شود، بازدید کردند و بعد از آن از مجموعه حایر تهران و بخش قالب‌سازی، انواع پرس‌ها و قالب‌ها دیدن کردند.

در مرحله بعد، مجموعه حایرآسا، تولیدکننده انواع یخچال و فریزر میزبان دانشجویان بود و سپس بازدید از نمایشگاه یا showroom محصولات این گروه در انجام شد. در این بخش می‌شد با مقایسه نمونه‌های مختلف، روند تکامل برخی از محصولات مانند یخچال را در طول زمان مشاهده کرد.



***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس 
bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166844
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین