بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/03/31 - 12:16
  • - تعداد بازدید: 3755
  • - تعداد بازدیدکننده: 165
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

«بورس تحصیلی مهندس بهزاد خیری» رونمایی شد

در نهمین نشست شورای علمی بنیاد نخبگان استان ایلام از بورس تحصیلی مهندس بهزاد خیری رونمایی شد.

~/Asset/News/News/Image/ilam (1).JPG

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در نهمین نشست شورای علمی بنیاد نخبگان استان ایلام با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان ایلام و رئیس پارک علم‌وفناوری استان از بورس تحصیلی بهزاد خیری رونمایی شد.


در این نشست، رضا خانی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان ایلام ضمن تقدیر و تجلیل از مهندس بهزاد خیری، گفت: در راستای اجرایی‌سازی اقدام ملی 2-1-3 سند راهبردی کشور در امور نخبگان مبنی بر ساماندهی و گسترش پشتیبانی‌های مستقیم و غیرمستقیم مادی در قالب بورس، جایزه‌های مقطعی و پژوهانه از سوی سازمان‌های دولتی، بخش خصوصی و نهادهای عمومی (وقف و خیریه) منطبق با پایش پیشرفت مرحله‌ای و اثرگذاری آنان)، «بورسیه تحصیلی مهندس بهزاد خیری» به‌همت بنیاد نخبگان استان ایلام به مرحله اجرایی رسیده است.


وی ضمن تأکید بر لزوم حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه از استعدادهای موجود در استان، افزود: با اجرای این طرح و حمایت از دانشجویان مستعدبرتر در قالب بورس­های تحصیلی، تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و خیرین امید است در آینده با بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت بخش‌های غیردولتی، شاهد رونمایی از بورس‌‎های تحصیلی دیگری نیز توسط خیرین باشیم تا ظرفیت‌های آنان در راستای بالندگی و پیشرفت کشور به‌کار گرفته شود.


خانی تصریح کرد: بنیاد نخبگان استان ایلام سالانه از 17 سرآمد و مستعدا‌برتر استان(5 نفر کارشناسی، 5 نفر کارشناسی ارشد و 7 نفر دکتری تخصصی) در قالب بورسیه تحصیلی مهندس بهزاد خیری، حمایت می‌کند.


در ادامه، بهزاد خیری؛ خیّر و کارآفرین نمونه استان ایلام ضمن تشکر از بنیاد ملی نخبگان برای ایجاد بستر لازم برای حمایت خیّرین از اجتماع نخبگانی، گفت: شناسایی و حمایت افراد مستعدبرتر خاصه آنانی که در مناطق کمتربرخوردار و محروم هستند، یکی از رسالت‌های امروز خیبران است. این اقدام سبب می‌شود، حس دلبستگی به وطن نیز و احساس مسؤولیت در قبال جامعه بومی نیز در بین این دسته از مستعدان‌برتر ارتقاء یابد.


لازم به ذکر است، محمدعلی اکبری؛ رئیس دانشگاه ایلام، علی دل‌پیشه؛ رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام، شهریار عباسی؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از دیگر حاضران در این نشست بودند.


 


 


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 156000
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین