بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/02/07 - 09:09
  • - تعداد بازدید: 464
  • - تعداد بازدیدکننده: 459
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک مسابقه علمی صورت می‌گیرد/

آشنایی مستعدان برتر با جایگاه واقعی علوم مختلف در توسعه جامعه

مستعدان برتر در یک مسابقه علمی با جایگاه واقعی علوم مختلف در پیشرفت و توسعه جامعه آشنا می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ دومین دوره از سری مسابقات علمی شنوتک به همت بنیاد نخبگان استان فارس و با همکاری مجمع خیران نخبه پرور فارس و مدیریت پژوهشسراهای اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار می‌شود.

این مسابقه بخشی از پروژه پادکست شنوتک است که در قالب آن مستعدان برتر می‌توانند ضمن تعمیق دانسته‌های خود در زمینه‌های علمی مورد نظر، فعالیت‌های علمی جذابی را تجربه و به اشتراک بگذارند.

در هر فصل، مسابقه‌ای در قالب پروژه یا طرح مسئله علمی مطرح خواهد شد که مبنای مطالب مرتبط با آن مسابقه در اپیزود مربوطه در شنوتک توضیح داده می ‌شود و مخاطبان با گوش دادن به آن اپیزود در جریان روند اجرای مسابقه قرار خواهند گرفت و در مهلت مقرر نسبت به ارسال پاسخ اقدام خواهند کرد.

آشنایی نوجوانان و جوانان با علوم مختلف و جایگاه واقعی آنها در پیشرفت و توسعه جامعه، ارائه اطلاعات جذاب و بروز در حوزه‌های مختلف علمی به نوجوانان و جوانان، معرفی سرآمدان و نخبگان ایرانی داخلی و خارجی به نوجوانان و جوانان در حوزه‌های مختلف، ایجاد شبکه ارتباطی میان متخصصین جوان داخل و خارج از کشور و همچنین برگزاری جلسات گفت‌وگو در زمینه موضوعات مطرح شده در پادکست در شبکه‌های اجتماعی گفت‌وگو‌محور از مهمترین اهداف این برنامه است.

علاقه‌‎مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام، به سامانه بنیاد نخبگان استان فارس مراجعه کنند.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 157808
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین