بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/08/26 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 381
  • - تعداد بازدیدکننده: 82
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل توسعه اثرگذاری سرآمدان و نخبگان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام دوره دانش­‌افزایی ویژه آینده­‌سازان و سرآمدان

محمدحسین ظریفیان از آغاز نخستین دوره دانش‌­افزایی بنیاد ملی نخبگان ویژه آینده‌­سازان و سرآمدان خبر داد.

~/Asset/News/News/Image/ظریفیان.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، محمدحسین ظریفیان مدیرکل توسعه اثرگذاری سرآمدان و نخبگان گفت: نخستین دوره دانش‌­افزایی ویژه آینده‌­سازان و سرآمدان  چهارشنبه سوم آذرماه 1400 آغاز می‌شود.



وی با اشاره به استقبال چشمگیر جامعه مخاطب از برگزاری دوره آزمایشی این طرح، افزود: این دوره با عنوان کلی آشنایی با فرهنگ و هنر ایران و با همکاری پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی در چهار بخش تحلیل و نقد رسانه­‌ای، آشنایی با ادبیات کلاسیک ایران(نظم)، آشنایی با ادبیات کلاسیک ایران(نثر) و آشنایی با هنرهای تجسمی از روز چهارشنبه سوم آذرماه آغاز و طی پنجاه کارگاه 90 دقیقه­ای تا پایان سال برگزار خواهد شد.






ظریفیان ادامه داد: جامعه مخاطب این دوره بیش از پنج هزار نفر از آینده­‌سازان و سرآمدان مشمول تسهیلات بنیاد هستند که با توجه به برگزاری مجازی این دوره محدودیت جغرافیایی برای فراگیران وجود ندارد.




مدیرکل توسعه اثرگذاری سرآمدان و نخبگان ضمن دعوت از مشمولان تسهیلات طرح‌­های شهید وزوایی (سال­های 99 و 1400)، شهید چمران (سال­های 98، 99 و 1400)، شهید شهریاری (سال­های 98، 99 و 1400)، شهید احمدی روشن (سال­های 99 و 1400) و مرحوم کاظمی آشتیانی (سال­های 98 و 99) برای شرکت در این دوره گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانیhttps://sina.bmn.ir/26  ثبت نام کرده و از مباحث ارزشمند کارگاه‌­ها به شکل رایگان بهره‌­مند شوند.




ظریفیان در پایان اظهار امیدواری کرد که این دوره بتواند به ارتقای دانش و مهارت جامعه  نخبگانی کشور کمک فراوانی و زمینه را برای اثرگذاری بیشتر ایشان در جامعه فراهم کند.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 155984
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین