بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/10/11 - 09:18
  • - تعداد بازدید: 270
  • - تعداد بازدیدکننده: 263
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی مطرح شد:

آمادگی دبیرخانه شورای راهبردی استان کرمان برای استفاده از پیشنهادات و نظرات نخبگان در حل نظام مسائل استان

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان از آمادگی دبیرخانه شورای راهبردی استان برای استفاده از پیشنهادات و نظرات نخبگان در حل نظام مسائل استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور تعامل و شبکه‌سازی با نهاد­های حاکمیتی، نشست هم‌اندیشی مستعدین برتر دانش‌آموزی و دانشگاهی استان کرمان با نماینده ولی‌فقیه در استان و رئیس بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، حضور نیروهای جوان تحصیلکرده و نخبه را از مؤلفه‌های سنجش قدرت کشور دانست و گفت: وجه تمایز نخبگی، استفاده از ظرفیت ذاتی به بهترین وجه ممکن است. افرادی مانند شیخ عباس قمی، آیت‌الله بروجردی، ابن‌سینا، نیوتن و دیگران در این گروه قرار دارند.

وی در ادامه از آمادگی دبیرخانه شورای راهبردی استان برای استفاده از پیشنهادات و نظرات نخبگان استان در حل نظام مسائل استان خبر داد و افزود: مشکلاتی مانند فقر، بحران آب و غیره باید با ایده و فعالیت نخبگانی در محیطی بانشاط حل و فصل شوند.

قاسم سرگزی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان نیز با اشاره دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص نخبگان و اهمیت جایگاه این قشر برای تحول و حکمرانی، حمایت از نخبگان را امری ضروری دانست و اظهار داشت: نخبگان باید برای ورود به مسائل اصلی و بنیادین جامعه آماده باشند.

وی افزود: برگزاری اردوهای جهادی، برنامه‌های فرهنگی، کارآفرینی، اردوهای راهیان پیشرفت و دیگر برنامه‌ها از این دست، از جمله برنامه‌های نخبگان دانشجویی است که سبب مهارت‌افزایی، توانمندسازی و همچنین خدمت‌رسانی نخبگان به جامعه هدف می‌شود.



***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 169024
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین