بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/11/08 - 14:12
  • - تعداد بازدید: 332
  • - تعداد بازدیدکننده: 322
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار اردبیل:

اجماع نخبگان اصلی‌ترین رکن در تحقق عناصر توسعه است/ رسیدن به نقطه مطلوب باید گفتمانی فراگیر باشد

اجماع نخبگان اصلی‌ترین رکن در تحقق عناصر توسعه است و امروز افتخار می‌کنیم که در جمع بزرگان و نخبگان استان حاضر باشیم و از نقطه نظرات علمی و کارشناسی آنها بهره‌مند می‌شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سید حامد عاملی دغدغه توسعه و پیشرفت استان را به عنوان سرنوشت مشترک، دغدغه همه دلسوزان استان و کشور اعلام کرد و گفت: در ۱۵ ماه خادمی ملت در این استان به عنوان دهمین استاندار تلاش کرده‌ایم تا مهمترین مسائل و چالش‌های استانی را احصا کرده و بر اساس این نقاط ضعف‌، نقطه به نقطه مسیر توسعه و پیشرفت را مشخص کنیم.

وی تأثیرگذاری عوامل زیرساختی را در پیشرفت سایر بخش‌ها به ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و جذب منابع ملی بیشتر یادآور شد و بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در همه شاخص‌ها به وضعیت مطلوب و متوسط کشوری برسیم.

عاملی ادامه داد: اجماع نخبگان اصلی‌ترین رکن در تحقق عناصر توسعه است و امروز افتخار می‌کنیم که در جمع بزرگان و نخبگان استان حاضر باشیم و از نقطه نظرات علمی و کارشناسی آنها بهره‌مند شویم.

عاملی گفت: وضعیت استان از لحاظ سرانه آموزشی، فرهنگی، کتابخانه‌ای و حتی فضای سبز مطلوب نیست و باید رسیدن به نقطه مطلوب مطالبه و گفتمان همه باشد.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164175
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین