بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/04/02 - 11:11
  • - تعداد بازدید: 97
  • - تعداد بازدیدکننده: 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نخبگان و نظام دانشگاهی/

احصاء و حل مشکلات با استفاده از ظرفیت‌ نخبگان راهی به سوی مدیریت بهتر جامعه و اصلاح فرایندها است/ لزوم حضور متخصصان علوم پزشکی در گفتاورد ملی نخبگان

رئیس پژوهشکده تروما گیلان ضمن اشاره به آثار مثبت و منحصربه‌فرد برگزاری گفتاورد ملی نخبگان تصریح کرد: اطلاع‌رسانی فراگیر و سراسری به ویژه در دانشگاه‌ها و نهادهای علمی و پژوهشی کمک شایانی به حصول نتایج مطلوب خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور ایجاد زمینه مناسب برای برگزاری فراگیر طرح گفتاورد ملی نخبگان بر 5 کلان‌مسئله کشور، نشست هماهنگی و هم‌افزایی رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان با مسئولان پژوهشکده ترومای دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

در این نشست، شیرینی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان ضمن تشریح و اهداف اولین گفتاورد ملی نخبگان که با شعار «نخبگان - حکمرانی دانش‌بنیان» برگزار می‌شود، اظهار داشت: این گفتاورد یک رویداد  بسیار مهم برای استفاده از ظرفیت‌های فکری و اجرایی تمامی همه افراد جامعه به ویژه نخبگان و استعدادهای برتر در شناسایی مشکلات و ارائه راهکار علمی و عملی برای حل آنهاست.

وی افزود: شناسایی و احصاء مشکلات و حل آنها با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان، به طور قطع در مدیریت بهتر جامعه و اصلاح فرایندها نقش اساسی دارد.

رئیس بنیاد نخبگان استان با تشریح فرایند اجرای این طرح، ادامه داد: اولین گفتاورد ملی نخبگان در 5 محور شامل حوزه‌های مالی و ارزی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت و همچنین حکمرانی هوشمند برگزار می‌شود و طبعاً حضور متخصصان علوم پزشکی به طور خاص در زمینه نظام سلامت مغتنم و ضروری است.

در ادامه، یوسف‌زاده؛ رئیس پژوهشکده تروما گیلان نیز ضمن اشاره به آثار مثبت و منحصربه‌فرد برگزاری چنین رویداد ارزشمندی، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی فراگیر و سراسری به ویژه در دانشگاه‌ها و نهادهای علمی و پژوهشی کمک شایانی به حصول نتایج مطلوب خواهد کرد.



***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 171948
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین