بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/10/11 - 10:00
  • - تعداد بازدید: 275
  • - تعداد بازدیدکننده: 265
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در کارگاه آموزشی «پدافند غیرعامل» مطرح شد:

ارتباط با نخبگان تضمین موفقیت در پدافند غیرعامل است

رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم ارتباط نخبگان با بخش‌های داخلی در حوزه پدافند غیرعامل گفت: این امر در دستیابی به دانش روز حوزه پدافند غیرعامل برای تحقق اهداف و برنامه‌های متعالی کشور یعنی تامین امنیت آحاد مختلف مردم در تمامی بخش‌ها حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه عاشورا با مشارکت بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این برنامه، یوسف زندی؛ رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی بر ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه پدافند غیرعامل تاکید کرد و اظهار داشت: اجرای الزامات پدافند غیرعامل یک مبحث اساسی در سطح کشور بوده و در حوزه ساخت‌وساز و شهرسازی نیز به جهت رابطه مستقیم با جان و مال مردم امری کاملاً ضروری است.

وی افزود: در این راستا باید با به‌روزرسانی تجهیزات و اطلاعات و کسب علوم و دانش به‌روز، اقدامات اساسی انجام داد؛ بنابراین ارتباط نخبگان با بخش‌های داخلی در حوزه پدافند غیرعامل می‌تواند در دستیابی به دانش روز حوزه پدافند غیرعامل برای تحقق اهداف و برنامه‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یعنی تامین امنیت آحاد مختلف مردم در تمامی بخش‌ها حائز اهمیت باشد.

زندی تاکید کرد: توجه به پدافند غیرعامل بایستی در ساخت‌وسازها، شهرسازی‌ها و توسعه شهرها مورد توجه قرار گیرد و بی‌توجهی به این موضوع قطعاً تبعات و لطمات جبران‌ناپذیری بر پیکره شهرها و زندگی مردم ساکن در شهرها خواهد گذاشت.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.


 

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 169022
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین