بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/03/18 - 09:01
  • - تعداد بازدید: 569
  • - تعداد بازدیدکننده: 566
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان خوزستان:

ارتباط و تعامل مداوم با جامعه دانشگاهی نقش بسزایی در گسترش دایره نخبگانی دارد

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان گفت: ارتباط مداوم با جامعه دانشگاهی و آگاهی‌بخشی به آنان درخصوص آیین‌نامه‌ها و تسهیلات متنوع و مختلف بنیاد ملی نخبگان در مسیر توانمندسازی، می‌تواند نقش بسزایی در گسترش دایره نخبگانی داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور ایجاد هم‌افزایی برای اطلاع‌رسانی بهتر و جامع درباره تسهیلات اعطایی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان برتر و اساتید نخبه دانشگاهی، نشست هماهنگی و همکاری بنیاد نخبگان خوزستان با مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های استان برگزار شد.

در این نشست، علی‌حسین صابری؛ رئیس بنیاد نخبگان خوزستان گفت: به منظور شبکه‌سازی نخبگانی، گروه‌های نخبگانی با حضور دانش‌آموزان مستعد، دانشجویان آینده‌ساز، دانش‌آموختگان برتر، مخترعان و نوآوران برگزیده و همچنین جامعه نخبگانی در عرصه‌های ادبی، هنری، قرآنی و دیگر حوزه‌ها تشکیل شده که محل تشکیل اغلب این گروه‌ها، دانشگاه است.

وی افزود: با توجه به اینکه شناسایی، توانمندسازی و جذب دانشجویان مستعد، وظیفه اصلی بنیاد ملی نخبگان است؛ اطلاع‌رسانی بهتر به منظور استفاده این افراد از تسهیلات اعطایی مانند طرح شهید وزوایی که شامل فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی ا‌ست، اصلی مهم و ضروری است.

صابری ادامه داد: در این طرح افراد مشمول ضمن برخورداری از تسهیلات، از امتیازاتی مانند جذب در دستگاه‌های اجرایی بهره‌مند می‌شوند.

وی تاکید کرد: ارتباط مداوم با جامعه دانشگاهی و آگاهی‌بخشی به آنان از آیین‌نامه‌ها و حمایت‌های متنوع و مختلف بنیاد ملی نخبگان در مسیر توانمندسازی، می‌تواند نقش بسزایی در گسترش دایره نخبگانی داشته باشد.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 158498
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین