بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/11/26 - 09:09
  • - تعداد بازدید: 815
  • - تعداد بازدیدکننده: 794
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان تهران/

اردوی جهادی در حوزه‌ پزشکی برگزار می‌شود

اردوی جهادی در حوزه‌های مختلف پزشکی برای یاری‌رسانی به کودکان کار برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ با هدف ارتقای شناخت اجتماع نخبگانی از شرایط واقعی جامعه، به‌منظور اثرگذاری آنان در رفع نیازها و بهبود شرایط، بنیاد نخبگان استان تهران درنظر دارد با همکاری گروه درمانی قرارگاه جهادی امام رضا (ع)، اردوی جهادی در حوزه‌های مختلف پزشکی را برای یاری‌رسانی به کودکان کار، برگزار کند.

در این اردو که در یکی از مراکز آموزشی و تربیتی مخصوص کودکان کار شهر تهران برگزار خواهد شد، نخبگان و مستعدان متخصص نیکوکار در رشته‌های پزشکی عمومی، داخلی، اطفال، زنان، مامایی، مغز و اعصاب، پوست و مو، پرستاری، روانشناسی، گفتار درمانی و فیزیوتراپی نسبت به ارائه خدمت به کودکان نیازمند و خانواده ایشان اقدام خواهند کرد.

 این برنامه، جمعه؛ 5 اسفند ماه برگزار خواهد شد. از کلیة مشمولان تسهیلات و مخاطبان بنیاد نخبگان در رشته‌ها و حوزه‌های تخصصی مرتبط که علاقه‌مند به حضور در این کار خیرخواهانه هستند، دعوت می‌شود حداکثر تا پایان روز شنبه 29 بهمن با مراجعه به سامانه سینا به نشانیhttps://sina.bmn.ir و انتخاب این رویداد از قسمت «برنامه‌های استانی آینده‌سازان» موجود در کارتابل، درخواست خود را ثبت کنند.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164427
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین