بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/10/20 - 15:10
  • - تعداد بازدید: 262
  • - تعداد بازدیدکننده: 256
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشگاه و نظام نخبگانی/

اطلاع‌رسانی برنامه‌های نخبگانی در سطح دانشگاه‌ها ضرورت دارد/ تعمیق روابط بنیاد با روابط عمومی دانشگاه‌ها

رئیس بنیاد نخبگان استان فارس گفت: دانشگاه شیراز و بنیاد نخبگان استان می‌توانند برنامه‌های مشترکی به طور خاص در حوزه‌های فرهنگی، طراحی و اجرا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور ایجاد و افزایش هم‌افزایی بین‌دستگاهی برای حضور حداکثری نخبگان در برنامه‌های نخبگانی، نشست مشترک رئیس بنیاد نخبگان استان فارس با مسئولان فرهنگی دانشگاه شیراز برگزار شد.

در این نشست، حبیب شریف؛ رئیس بنیاد نخبگان فارس بر لزوم توسعۀ همکاری‌های مشترک تأکید و گفت: دانشگاه شیراز و بنیاد نخبگان استان می‌توانند برنامه‌های مشترکی به طور خاص در حوزه‌های فرهنگی، طراحی و اجرا کنند.

وی برگزاری بازدیدهای علمی تخصصی با حضور اساتید و دانشجویان را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و افزود: ارتباط بنیاد نخبگان استان با روابط عمومی دانشگاه‌ها باید به حدی عمیق باشد که تمام برنامه‌های نخبگانی به طور مثال در حوزۀ تکریم و الگوسازی از مفاخر بومی و همچنین کارگاه‌های توان‌افزایی و مهارت‌آموزی کارآفرینی توسط این مراکز در سطح دانشگاه اطلاع‌رسانی شوند.

تقوایی؛ مسئول روابط عمومی دانشگاه شیراز نیز بر همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد و توسعۀ آن را امیر ضروری برای بهبود فضای نخبگانی استان دانست.


***

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید
.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 169230
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین