بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/03/08 - 14:43
  • - تعداد بازدید: 960
  • - تعداد بازدیدکننده: 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با استفاده از ظرفیت خیّران کردستانی صورت می‌گیرد/

اعطای جایزۀ دانش‌آموزی به مستعدان‌برتر سنندجی

جایزۀ دانش‌آموزی بنیاد حمایت از استعدادهای برتر استان کردستان در سال تحصیلی 97-98 اعطا می‌شود.

~/Asset/News/News/Image/uuff.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای جلب مشارکت‌های مردمی و بخش‌خصوصی و همچنین استفاده از منابع دستگاه‌ها و نهادهای دیگر برای حمایت از اجتماع نخبگانی در رده‌های مختلف، جایزۀ دانش‌آموزی بنیاد حمایت از استعدادهای برتر استان کردستان با همکاری بنیاد نخبگان استان در سال تحصیلی 97-98 اعطا می‌شود.


در نشست هماهنگی اعطای این جایزه، رحمت صادقی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان به ضرورت استفاده و بهره‌مندی از پتانسیل خیّرین و فرهنگ‌سازی در خصوص سوق دادن امور خیریه به حوزه علم و فناوری اشاره کرد و گفت: این موضوع در کشورهای پیشرفته کاملاً نهادینه شده است بطوریکه دانشگاه‌های برتر جهان بخش زیادی از هزینه‌های خود را از محل وقف و امور خیریه تأمین می کنند.


وی افزود: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی و پتانسیل بالای خیریه در استان کردستان، نگاه ویژه به این موضوع حائز اهمیت است.


صادقی تصریح کرد: آیین‌نامه اعطای جایزه دانش‌آموزی بنیاد حمایت از استعدادهای برتر استان کردستان (بخش حمایت تحصیلی) تدوین و تصویب شده و به منظور اجرای آن در سال تحصیلی 97-98 در سطح ناحیه 1 و 2 سنندج، باید وضعیت مادی این بنیاد تقویت شود تا تمام استعدادهای‌ موجود مورد حمایت قرار بگیرند.


رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: امید است در آینده‌ای نزدیک و با افزایش اعتبارات بنیاد حمایت از استعدادهای برتر استان کردستان بتوان جایزۀ مذکور را به دیگر شهرستان‌های استان نیز تعمیم داد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 147124
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین