بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/04/12 - 12:17
  • - تعداد بازدید: 1216
  • - تعداد بازدیدکننده: 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
عضو کمیسیون انرژی مجلس‌شورای‌اسلامی:

اقدامات انجام‌شده در حوزه گفتمان‎سازی دانش‌بنیان درخور توجه است

میرزایی ضمن تمجید از اقدامات انجام‌شده در حوزه گفتمان‎سازی اقتصاد دانش‌بنیان، گفت: زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های نخبگانی باید بیش از گذشته فراهم شود.

~/Asset/News/News/Image/tttt.jpg

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ جلال میرزایی؛ عضو کمیسیون انرژی و نمایندۀ مردم شهر ایلام در مجلس‌شورای‌اسلامی در نشستی با رئیس بنیاد نخبگان استان ایلام با مثبت ارزیابی‌کردن اقدامات انجام‌شده در بنیاد ملی نخبگان، بر اهمیت و نقش اجتماع‌نخبگانی در توسعۀ همه‌جانبه استان ایلام تأکید کرد.




وی ضمن تمجید از اقدامات انجام‌شده در راستای نهادینه‌شدن گفتمان اقتصاد دانش‌بنیان و تلاش­های معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور در این حوزه، یکی از راه‌های برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور را توجه به حوزه دانش‌بنیان دانست و گفت: زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های نخبگانی باید بیش از گذشته فراهم شود.




میرزایی، نخبگان و سرآمدان بومی را مهمترین سرمایه‌های انسانی کشور نامید و ابراز امیدواری کرد مجلس شورای اسلامی برنامه های حمایتی جامع‌تری برای حمایت از این افراد در دستورکار خود قرار دهد.




در بخش دیگری از این نشست، رضا خانی؛ رئیس بنیاد نخبگان ایلام به تشریح برنامه ­ها و فعالیت­های انجام‌شده پرداخت و گزارشی از نقش این بنیاد در تدوین نقشۀ راه توسعۀ استان ارائه کرد.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 155166
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین