بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/12/07 - 12:48
  • - تعداد بازدید: 959
  • - تعداد بازدیدکننده: 82
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
عضو کمیسیون عمران مجلس‌شورای‌اسلامی:

امید؛ شرط اثرگذاری اجتماع نخبگانی در جامعۀ بومی است

هاشمی‌تختی گفت: اجتماع نخبگانی نباید اسیر تبلیغات دشمن، یأس و ناامیدی و در نهایت خروج از چرخۀ خدمت‌رسانی به جامعه شود.

~/Asset/News/News/Image/303030.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ جشنوارۀ منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات رویش خلیج‌فارس با حضور برخی مسؤولان درون‌استانی، دانشگاهیان و مخترعان کشور در بندرعباس برگزار شد.



حسین هاشمی‌تختی؛ عضو کمیسیون عمران مجلس‌شورای‌اسلامی در بخشی از این مراسم با تأکید بر حفظ و ترویج امید در جامعۀ نخبگانی، گفت: حمایت از استعدادهای انسانی کشور یک ضرورت انکارناپذیر است.


وی افزود: زمینه‌سازی برای بروز استعدادهای ذاتی و عملیاتی‌شدن اندیشه‌های نخبگانی از وظایف و رسالت‌های همۀ دستگاه‌های دولتی و حکومتی از جمله مجلس‌شورای‌اسلامی است چراکه نتیجۀ فعالیت‌های این افراد زمینه‌ساز رشد و تعالی پایدار کشور است.


نمایندۀ مردم بندرعباس تصریح کرد: حضور فعال اجتماع نخبگانی در جامعه، یکی از ارکان استقلال کشور در همۀ ابعاد است که یکی از بهترین نمونه‌های این اثرگذاری را می‌توان در رشد و پیشرفت چشمگیر بعد دفاعی کشور دید.


هاشمی‌تختی یادآور شد: اجتماع نخبگانی باید خود را در قابل جامعۀ بومی مسؤول بداند و اسیر تبلیغات دشمن و یأس و ناامیدی و در نهایت خروج از چرخۀ خدمت‌رسانی به جامعه، نشود.


عضو کمیسیون عمران مجلس‌شورای‌اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هرمزگان ظرفیت‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف دریایی، صیادی، معدنی و تجاری دارد که باید متبلور شود.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153299
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین