بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/11/21 - 00:35
  • - تعداد بازدید: 1105
  • - تعداد بازدیدکننده: 62
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

انتشار سومین فصلنامه علمی، آموزشی و خبری مغز و شناخت

سومین فصلنامه علمی، آموزشی و خبری مغز و شناخت، حاوی تازه‌ترین مطالب، گزارش‌ها و رویدادهای جذاب و خواندنی در حوزه علوم شناختی و نیز اقدامات و فعالیت‌های ستاد توسعه علوم و فن آوری‌های شناختی منتشر شد.

~/Asset/News/News/Image/مغز 2مصنوعی.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در شماره جدید این فصلنامه سرفصل های پروژه ها و طرح های درحال اجرا و اهداف پیش روی ستاد علوم شناختی ،حمایت از طرح های برتر و نیز سایر اقدامات در حوزه علوم شناختی تشریح و گزارش هایی در ارتباط با معرفی کلینیک های حافظه ، کلینیک های مغز و شناخت ، مسابقه ملی دانش مغز و مسابقات دانش آموزی علوم اعصاب شناختی نگارش و در معرض دید مخاطبان و علافه مندان به علوم شناختی و محققان و دانش پژوهان قرار گرفته است.


برگزاری چهارمین دوره مسابقات حیاط خلوت با هدف آشنایی دانش آموزان با مفاهیم پایه و اساسی در علوم اعصاب شناختی ، سینما شناختی ، حافظه موضوعی از رویا تا واقعیت ، ذهن از خطا تا شناخت ، معرفی چند خطای شناختی و اثر آن بر زندگی روز مره ما ، آینه ها در مغز ، معرفی تز ساخت مدل داخلی تقویت کننده ثبت سیگنال تک نورونی مغز و همچنین بررسی ابعاد آموزش و پرورش شناختی در نشست مدیران مناطق آموزش و پرورش از دیگر مطالب انتشار یافته در فصلنامه جدید می باشد.


سخنان کمال خرازی دبیر ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی در همایش مغز و شناخت در اصفهان مبنی بر ضرورت تقویت مطالعات بین رشته ای در کشور و ترغیب محققان به انجام پژوهش در حوزه علوم و فن آوری های شناختی در این فصلنامه منتشر و بازتاب یافته است.


خرازی درجمع مختصصان و اساتید مراکز علمی اصفهان گفت: محققان علوم شناختی با کمک فن آوری اطلاعات و هوش مصنوعی می توانند امروزه از اطلاعات گسترده و قابل دسترس برای تحقیقات روانشناسی ، جامعه شناسی و دیگر حوزه ها استفاده کنند.


مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی ( دومین دوره مسابقات قطبی) دانش آموزی کشور از دیگر مطالب این فصلنامه است که دکتر خرازی در سخنانی گفته است دانش آموزان خلاق ، آینده درخشان حوزه شناختی را نوید می دهند.


در شمار جدید فصلنامه علمی ، آموزشی و خبری مغز و شناخت چگونگی حمایت های تشویقی ستاد علوم شناختی از مقالات و پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه علوم شناختی، حمایت از طرح های برتر مدرسه تابستانه تشریح و مطالبی جذاب و خواندنی دیگری همچون حافظه مصنوعی از رویا تا واقعیت ، نوبل اقتصادی در دستان اقتصاد دانان رفتاری در فصلنامه منتشر شده است. 


برگزاری مجمع اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی روانشناسی مشاوره و علوم تربیتی کشور با حمایت ستاد علوم شناختی ، برگزاری چهارمین دوره آزمون بین المللی دانش مغز در ایران و گفت و گو با مسوولان کلینیک مغز و شناخت در باره فعالیت ها و اقدامات این مرکز تخصصی دراین شماره انعکاس یافت. 


گزارش ها، یادداشت ها، اخبار و گفت وگوهای متنوع دیگری در سومین شماره فصلنامه مغز و شناخت منتشر شده است.


فصلنامه علمی ،آموزشی و خبری مغز و شناخت به صاحب امتیازی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر می شود.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 156503
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین