بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/03/05 - 11:02
  • - تعداد بازدید: 144
  • - تعداد بازدیدکننده: 138
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دهقانی مطرح کرد:

انرژی و اراده رئیس‌جمهور برای دیگر اعضای هیئت دولت شگفت‌انگیز بود

رییس بنیاد ملی نخبگان با بیان این‌که آیت‌الله رییسی به معنای واقعی کلمه، خستگی را از پا انداخته بود، عنوان کرد: ایشان تلاش و مجاهدتی مثال‌زدنی و الگو برای مردمش داشت به‌طوری‌که این انرژی و اراده، برای دیگر اعضای هیئت دولت، شگفت‌انگیز بود و همه تلاش می‌کردند پابه پای ایشان در صف اول خدمت گام بردارند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ رییس بنیاد ملی نخبگان ضمن گرامی‌داشت یاد شهید آیت‌الله رییسی، نائل شدن به فیض شهادت حین سفر خدمت را پاداش تلاش‌های خستگی‌ناپذیر ایشان برای اعتلای ایران عزیز و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: این  ضایعه عظیم را به محضر بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت می‌گوییم. امیدوارم اجر تمامی بی خوابی‌ها و خستگی‌های ایشان نزد حضرت امام رضا علیه‌السلام ماجور باشد.

دهقانی ادامه داد: خداوند متعال عزت را بر این سید شهید تکمیل کرد و علیرغم همه تلاش‌هایی که صورت گرفت تا گردی بر چهره نورانی اخلاص، تلاش مجدانه و بی‌ریا، تواضع و مردمی بودن ایشان بنشیند موفق نشدند. زیرا خداوند متعال این سید خادم الرضا علیه السلام و تلاش‌های او را شناخت و به این شکل مأجور ساخت.

وی، اخلاص و تلاش بی‌وقفه را دو‌ ویژگی مهم و شاخص آیت الله رییسی برشمرد و افزود: آقای رییس جمهور ویژگی‌هایی داشت که هر کس حتی اگر بسیار کوتاه ایشان را ملاقات می‌کرد این دو خصیصه را به وضوح مشاهده می‌کرد. یکی از این ویژگی‌ها اخلاص بود و کارشکنی‌ها، محدودیت‌ها و طعن‌ های کین‌ورزانه، باعث نمی‌شد که ذره‌ای از انگیزه، جدیت و مجاهدت شبانه روزی این شهید بزرگوار کم شود.

دهقانی با بیان این‌که آیت الله رییسی به معنای واقعی کلمه، خستگی را از پا انداخته بود، عنوان کرد: ایشان تلاش و مجاهدتی مثال‌زدنی و الگو برای مردمش داشت به‌طوری‌که این انرژی و اراده، برای دیگر اعضای هیئت دولت، شگفت‌انگیز بود و همه تلاش می‌کردند پابه پای ایشان در صف اول خدمت گام بردارند.

رییس بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اهل عمل و اجرا بودن شهید آیت الله رییسی گفت: رییس‌جمهور دولت مردمی، به گونه‌ای تلاش می‌کرد که عمل ایشان، نمود بارز خلاص و تواضع بود. هیچ‌کس نمی‌تواند اخلاص و تواضع این فرد را انکار کند و تمامی هم و غم ایشان عمل برای رضای خدا و رهبر معظم انقلاب بود.

وی افزود: شهید جمهور ما نیز همچون شهید میدان دفاع از کشور، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که از یک مکتب خاص و مبرز در عرصه عمل برخوردار بود، به معنای واقعی کلمه مصداق آیه شریفه «کونوا دعاة للناس...» بود و یک مکتب خالصانه در خدمت به مردم به یادگار گذاشت.



 

 

 

 

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 171579
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین